خانهاخبار
تبلت ۸ اینچی و ارزان قیمت هواوی به زودی وارد بازار اروپا می‌شود

تبلت ۸ اینچی و ارزان قیمت هواوی به زودی وارد بازار اروپا می‌شود

– جی اس ام: کمپانی چینی هواوی عضو جدیدی از محصولات خانواده Honor را در اروپا عرضه می‌کند. این محصول یک تبلت ۸ اینچی ارزان قیمت است که با قیمت 130 یورو اواخر این ماه در اروپا عرضه خواهد شد.
۱۳۹۳/۹/۲۵
– جی اس ام: کمپانی چینی هواوی عضو جدیدی از محصولات خانواده Honor را در اروپا عرضه می‌کند. این محصول یک تبلت ۸ اینچی ارزان قیمت است که با قیمت 130 یورو اواخر این ماه در اروپا عرضه خواهد شد. تبلت Honor T1 با اندروید 4.3 عرضه می‌شود و با توجه به بدنه فلزی خود حس در دست گرفتن یک تبلت با کیفیت را به کاربر القا می‌کند. 
 
image
 
این تبلت از یک پردازنده Snapdragon 200 ساخت شرکت کوالکام با فرکانس کاری 1.2 گیگاهرتز نیرو می‌گیرد. صفحه نمایش آن ۸ اینچی و با رزولوشن 720p است و در کنار 1 گیگابایت رم، 8 گیگابایت حافظه داخلی نیز دارد. همچنین Honor T1 در قسمت عقب به یک دوربین 5 مگاپیکسلی مجهز است و در قسمت جلو یک دوربین 0.3 مگاپیکسلی وظیفه انتقال تصویر در مکالمه‌های تصویری را بر عهده دارد. 
 
image
 
 این تبلت ابعادی برابر با 210 میلیمتر طول و 127 میلیمتر عرض دارد و با 7.9 میلیمتر ضخامت و 360 گرم وزن یک تبلت نسبتا نازک و سبک محسوب می‌شود. باتری 4800 میلی آمپری قرار گرفته روی این تبلت نیز پاسخگوی نیاز کاربر حداقل برای یک روز کاری خواهد بود. 
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۹/۲۶
بچه ها خبر جدید. تبلت هشت اینچی چینی مفت، از راه نرسیده سوخت.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۶
من موندم اروپايي ها هواوي بخرند!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۶
یک ماه پیش اومده بود ایران قیمتش 645 با گارانتی مایکروتل بود :| فکر کنم یکم دیر گفتی :D

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۶
تبلت یا اپل یا سونی

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۵
یکی ب من بگه دقیقا کجاش اپله؟؟؟؟؟