خانهاخبار
یک ماجراجویی ایرانی از نزدیک با Xperia Z3 Series

یک ماجراجویی ایرانی از نزدیک با Xperia Z3 Series

: بعد از راه اندازی نمایشگاه زیر آب سونی در دبی و به رخ کشیدن گوشی های ضد آب این کمپانی حالا نوبت به کویر رسیده تا مقاومت این گوشی ها در کویر و خاک نیز سنجیده شود. سونی در همین راستا برنامه رانندگی آفرود در کویر مرنجاب ترتیب داده که در این پست درباره آن می خوانید.
۱۳۹۳/۹/۲۳

: بعد از راه اندازی نمایشگاه زیر آب سونی در دبی و به رخ کشیدن گوشی های ضد آب این کمپانی حالا نوبت به کویر رسیده تا مقاومت این گوشی ها در کویر و خاک نیز سنجیده شود. سونی در همین راستا برنامه رانندگی آفرود در کویر مرنجاب ترتیب داده که در این پست درباره آن می خوانید. رانندگی آفرود سراسر هیجان است و از عهدهٔ هر کسی و با هر ابزار و وسایلی ساخته نیست. برای داشتن یک تجربهٔ «خوب» رانندگی آفرود، به راننده‌ای قابل و کاربلد؛ لباس و کفش مناسب و راحت؛ خودرویی ویژه، ایمن و مطمئن، محلی مناسب برای رانندگی، شناخت درست از مسیر، همراه داشتن  آذوقهٔ کافی و یک تیم پرانگیزه نیاز هست. 

 

image

 

سونی بعد از فراهم کردن همهٔ مقدماتی که به آن اشاره کردیم برای اینکه این تجربه رو به بهترین تجربهٔ رانندگی آفرود اون هم به سبک ایرانی تبدیل کنند، برنامهٔ ویژه‌ای تدارک دیدند و در این بین Xperia Z3  نقش کلیدی رو ایفا می‌کند. با ما همراه بشید و از نزدیک ببینید که  Xperia Z3 Dual با قابلیت‌هایی مثل دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسلی با قابلیت فیلم‌برداری 4K و لرزش‌گیر SteadyShotTM، نفوذناپذیر بودن در برابر آب و گرد و غبار، صفحه‌نمایش بزرگ و روشن با قابلیت مشاهدهٔ واضح در هر شرایط روشنایی محیط، ماندگاری طولانی باتری برای ۲ روز بدون نیاز به شارژمجدد، پردازشگر سریع برای انجام هم‌زمان چند‌کار، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به‌صورت هم‌زمان، قابلیت مسیریابی، همراه با لوازم جانبی SmartWear و چیزهایی حتی بیشتر از این‌ها، چطور در تحقق و به تصویر کشیدن این سفر پرهیجان به قلب کویر مرنجاب ایران با زیبایی‌های شگفت‌انگیزش و تبدیل این سفر به بهترین تجربهٔ رانندگی آفرود، به تیم ما کمک می‌کند. 

 

image

 

از امروز می‌توانید کلیپ‌های ویدیویی این سفر را در وب‌سایت آپارات  تماشا کنید تا هم از نزدیک در هیجان این سفر ماجراجویانه به قلب کویر زیبای مرنجاب همراه بشید و هم فرصت شرکت در مسابقه‌‌ای را که به همین منظور تدارک دیده شده، به دست آورده و برندهٔ جوایز ارزنده‌ای باشید.

+ منبع : دفتر سونی در ایران 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

حسین

۱۳۹۴/۵/۲۷
این کلیپ رو قبلا تو سایت سونی دیدم با پاترولاشونو سونیاشون رفتن کویر
جایی که محصولات ژاپنی خوب دوام میارن
تنها بدی که سونی داره اینه که تو روز و مخصوصا تو گرما و زیر نور مسقیم نباید به مدت طولانی باش کار کرد چون پلمپ هستن
البته بقیه گوشیها رو هم امتحان کردم اونا هم همینطور داغ میکردن

Mohammad

۱۳۹۴/۴/۳۱
فقط سونــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی رو عشقه اچ تی سی ک آشغاله بازم بگی سامسونگ حرفی خخخ...

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
قبلا one maxداشتم الان s5تازه فهمیدم senseچه افتضاحیه...الان گوشیمو انلاک میکنم کیف میکنم...چ برسه به کار با رابط کاربریش

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
قبلا one maxداشتم الان s5تازه فهمیدم senseچه افتضاحیه...الان گوشیمو انلاک میکنم کیف میکنم...چ برسه به کار با رابط کاربریش

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
آقای خاص برو به ایچ تی سیت بگو اول بیاد رابط کاربریش رو جذاب تر کنه بعد بیاد حرف بزنه.