خانهاخبار
در الکامپ بیستم چه گذشت ؟ (گزارش اختصاصی و تصویری جی اس ام)

در الکامپ بیستم چه گذشت ؟ (گزارش اختصاصی و تصویری جی اس ام)

– جی اس ام: بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی یا به اختصار الکامپ در تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه که در هفته‌های گذشته حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر برگزاری یا عدم برگزاری آن شده بود در نهایت با شرکت بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از امارات، آلمان و پاکستان و برخی دیگر از کشورهای منطقه، در مدت ۴ روز برگزار شد.
۱۳۹۳/۹/۲۳
– جی اس ام: بیستمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر، تجارت الکترونیکی یا به اختصار الکامپ در تاریخ ۱۶ تا ۱۹ آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار شد. این نمایشگاه که در هفته‌های گذشته حرف و حدیث‌های زیادی مبنی بر برگزار شدن یا نشدن آن پیش آمده بود در نهایت با شرکت بیش از ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی و نمایندگانی از امارات، آلمان و پاکستان و برخی دیگر از کشورهای منطقه، به مدت ۴ روز برگزار شد. 
 
image
 
نمایشگاه امسال با شعار "همه چیز، اینترنتی" یا Internet of things برگزار شد. به گزارش ستاد خبری بیستمین نمایشگاه الکامپ،  "افشین کلاهی"، نائب رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق بازرگانی ایران ضمن بیان این خبر در خصوص مفهوم این شعار اظهار داشت:  "Internet of things" امروزه یکی از محورهای اصلی توسعه جوامع در حوزه فناوری اطلاعات، توسعه اقتصاد، توسعه فرهنگ، توسعه نقل و انتقالات، توسعه ارتباطات بین‌المللی و افزایش رفاه تلقی می‌شود. وی افزود: بحث اینترنت کالا به این معنا است که در تمام اشیا این قابلیت وجود دارد که به یک شبکه عظیم متصل شوند و شما می‌توانید اشیا را جاندار کنید. یعنی هر شیء می تواند از خود تماسی بفرستد و یا تماسی بپذیرد و اطلاعات تبادل کند.
در الکامپ بیستم بیش از ۳۰ شرکت در زمینه سخت افزار حضور داشتند. در میان شرکت‌های اینترنتی و ارائه کننده خدمات رایانه‌ای شرکت‌هایی از قبیل وردسان (نماینده شرکت فرانسوی اشنایدر الکتریک، ارائه کننده محصولات پسیو شبکه)، شرکت مهندسی زی‌نر (ارائه دهنده محصولات UPS یا برق اضطراری)، شرکت تحلیلگران اطلاعات نگاره (ارائه کننده تجهیزات ذخیره سازی و پشتیبانی از اطلاعات) و شرکت تیام (مشاوره در پیاده سازی شبکه داده ها و دیتاسنتر) به چشم می خورد.
 
همچنین بازار قرعه کشی ها نیز در الکامپ بیستم داغ بود. امسال شرکت هایی نظیر بیسفون، هف هشتاد، آسان پرداخت و آسیاتک در محوطه باز روبروی سالن ۳۸ نمایشگاه بین المللی مراسم قرعه کشی برگزار کردند. سامانه هفت هشتاد هر روز یک گوشی iPhone 6 و در روز پایانی دو گوشی iPhone 6 به برندگان قرعه کشی خود اهدا کرد. شرکت آسیاتک نیز جوائزی نظیر سه دستگاه خودروی تیبا و دو موتورسیکلت برای بازدیدکنندگان در نظر گرفته بود. شرکت آسان پرداخت (آپ) نیز یک دستگاه خودروی تویوتا به عنوان جایزه قرعه کشی در نظر گرفته بود.
 
image
 
image
 
image
 
image
 
اپراتورهای رایتل و ایرانسل نیز در الکامپ بیستم حضور فعالی داشتند. رایتل به طور کلی یک سالن را در اختیار داشت و هر غرفه را به یکی از سرویس‌های خود اختصاص داده بود. در محوطه بیرونی سالن نیز با برپایی یک غرفه، با تخفیف ویژه‌ای، سیم کارت خود را به مشتریانی که از پیش در وب سایت رایتل ثبت نام کرده بودند عرضه می‌کرد. 
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
اما غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ بیشتر با تمرکز روی سرویس‌های 3G و 4G برپا شده بود. مسئولین غرفه ایرانسل در سرتاسر سالن ۳۸ بازدیدکنندگان را درخصوص مزایا و نحوه استفاده از سرویس‌های 3G و 4G راهنمایی می‌کردند. گوشی‌ها و تبلت‌هایی نیز برای تست سرعت اینترنت 3G و 4G قرار داده شده بود که بازدیدکنندگان می‌توانستند شخصا این تست را روی آنها انجام دهند. مودم‌های 3G و 4G نیز در گوشه دیگری از غرفه ایرانسل برای نمایش در معرض دید عموم قرار گرفته بود و مسئولین غرفه درخصوص چگونگی استفاده و سفارش آنها، بازدیدکنندگان را راهنمایی می‌کردند. 
همچنین ایرانسل با برپایی غرفه هایی چون "ریتم" بعنوان بازار عرضه محتوای صوتی، "زوم" بعنوان بازار عرضه محتوای تصویری، پیام رسان بیسفون، حساب چند کاربره، از من بپرسید، بسته ترکیبی من، روش های شارژ، ایرانسل من، با ما همکار شوید، "دانا" بعنوان زیرساخت آموزش همراه، "چارسو" بعنوان فروشگاه برنامه های کاربردی، "بازیک" فروشگاه بازی های موبایلی و برنامه کاربردی آهنگ پیشواز به معرفی دیگر سرویس‌های خود پرداخته بود. 
به دلیل تقارن روز دانشجو با روزهای برگزاری نمایشگاه نیز، ایرانسل اقدام به عرضه سیم کارت رایگان دانشجویی کرده بود و دانشجویان می‌توانستند با ارائه کارت دانشجویی معتبر و مدارک شناسایی لازم این سیم کارت را دریافت کنند. 
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
در پایان روز چهارم یعنی ۱۹ آذر، الکامپ بیستم با بیش از ۱۵۰ هزار بازدید کننده به کار خود پایان داد. به گزارش ستاد خبری بیستمین نمایشگاه الکامپ، همزمان با روز پایانی نمایشگاه، غرفه‌های شرکت‌های «تهران اینترنت»، «انتقال داده های آسیاتک»، «تیام شبکه»، «رایتل»، «کسب و کار نوین ایرانیان (نت برگ)»، «آسان پرداخت پرشین»، «ایرانسل» و «پارس فناوران خوارزم» به ترتیب به عنوان غرفه های برگزیده این دوره نمایشگاه تقدیر شدند.
در ادامه بقیه عکس‌های اختصاص جی‌اس‌ام را از این نمایشگاه مشاهده می‌کنید. 
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
فقط یه cd فروشی بزرگ بود

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
استاد تویوتا میده

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۴
من نمیدونم سامسونگ بعضیارو چکار کرده که اینجوری میسوزنو نظر میدن

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۳
آخه نمیدونم این آسیاتک با این سرعت کم اونجا چی می گفته

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۳
این یک اصتلاح است! اشتباه میکنی درست معنی شده