خانهاخبار
بروزرسانی جدید iOS منتشر شد: iOS 8.1.2

بروزرسانی جدید iOS منتشر شد: iOS 8.1.2

جی اس ام: بعد از تقریبا یک ماه از انتشار آخرین بروزرسانی سیستم عامل iOS یعنی iOS 8.1.1، اپل دوباره یک بروزرسانی جدید برای iDevice های خود منتشر کرده است. این بروزرسانی کوچک صرفا برای رفع مشکل حذف شدن خودبخودی برخی از رینگتون های دانلودی از iTunes است.
۱۳۹۳/۹/۱۸

جی اس ام: بعد از تقریبا یک ماه از انتشار آخرین بروزرسانی سیستم عامل iOS یعنی iOS 8.1.1، اپل دوباره یک بروزرسانی جدید برای iDevice های خود منتشر کرده است. این بروزرسانی کوچک صرفا برای رفع مشکل حذف شدن خود به خودی برخی از رینگتون های دانلودی از iTunes است.

 

image

 

برخی کاربران اخیرا درباره حذف شدن خودبخودی برخی از رینگتون های دانلودی خود در iOS 8.1.1 شکایت داشتند و اپل نیز به همین دلیل بروزرسانی جدید را برای رفع این مشکل منتشر کرده است. 

همچنین اپل یک صفحه وب جدید برای این دسته از کابران آماده کرده است که با رفتن به این صفحه از طریق آیفون و یا آیپد بروز شده به iOS 8.1.2 می توانید رینگتون های خریداری شده را به حساب Apple ID خود بازگردانید. این بروزرسانی با توجه به دستگاه شما در حدود ۳۰ مگابایت حجم دارد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۳
سلام دوستان. من گوشیم 5C هستش.از ios 8.1.1 خیییلی راضی بودم. امروزios 8.1.2 نصب کردم.گوشیم خیلی بد شده. میشه بگین شما که نصب کردین مشکلی دارین یا نه؟و اینکه اپدیت کردن با سرعت اینترنت پایین می تونه رو ios جدید تاثیر داشته باشه و کندش کنه یا نه؟پون این سری جایی که اپدیت کردم سرعت اینترنتشون خیلی پایین بوده. ممنون

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۰
سلام داداش :) من ۵اس دارم و الان آپدیتم به آخرین نسخه iOS مشکلی ندارم و همه چیز آرومه و من خوشبختم :))

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۰
نه عزيز با هر اپديت مشكلات حل ميشه حتي مصرف باطري هم كاهش پيدا ميكنه.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۹
سلام، منم دقیقا دارم از ios 7.1.1 استفاده میکنم و خوشبختانه هیچ مشکلی ندارم، با توجه به نظرات متعددی که توی وب سایت های مختلف خوندم و اینکه موارد جدید اضافه شده به ios 8.x.x بدردم نمیخوره، تا این لحظه هیچ آپدیتی انجام ندادم، چند هفته پیش آیفون 5اس خواهرزادم رو آپدیت کردم، Blue Screen داد و دار فانی رو بست و رفت، تقریبا تمامی تعمیرات تخصصی آیفون رو گشتیم، کسی نتونسته مشکلش رو حل کنه، خلاصه جسد گوشی موند رو دستمون. با این اوصاف اگه حال گوشیت خوبه و سرت درد نمیکنه و feature های اضافه شده در ios 8.x.x که البته ممکنه بنویسیم ios 8.x.x.x.x، بدردت نمیخوره، بیخیال آپدیت شو از گوشیت لذت ببر، اکثر افرادی که آپدیت کردن از یه چیزی شاکی هستن. بیخیال آپدیت، ios 7.1.1 در حال حاضر از همه نظر داره خوب کار میکنه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۹
دوستان لطفا کمکم کنید. 5 اس 32 دارم از 7.1.2 به 8.1.2 امروز آپ کردم. قبل آپدیت 16 گیگ فضای خالی داشتم الان بعد از آپدیت فضای خالی گوشیم شده 5 گیگ. :(( دوستان کمکم کنید. 10 گیگ این وسط معلوم نیست چی شده ؟؟!!!!!!