خانهاخبار
عکس لو رفته از صفحه نمایش HTC Hima

عکس لو رفته از صفحه نمایش HTC Hima

جی اس ام: اخبار و شایعات درباره HTC M9 یا همان HTC Hima تمامی ندارد. ساعات گذشته دو عکس از پنل صفحه نمایش یک گوشی HTC به بیرون درز کرده است که احتمالا متعلق به HTC Hima خواهد بود.
۱۳۹۳/۹/۱۷

جی اس ام: اخبار و شایعات درباره HTC M9 یا همان HTC Hima تمامی ندارد. ساعات گذشته دو عکس از پنل صفحه نمایش یک گوشی HTC به بیرون درز کرده است که احتمالا متعلق به HTC Hima خواهد بود.

این گوشی که در ابتدا تصور می شد صفحه نمایش 5.5 اینچی داشته باشد، خبر رسید که صفحه نمایش 5 اینچی خواهد داشت و اکنون پنل صفحه نمایش لو رفته مربوط به این تلفن هوشمند اندازه 5.2 اینچی دارد. اما همچنان به نظر می رسد HTC دوباره از صفحه نمایش 1080P استفاده خواهد کرد و فعلا قصد ندارد به سراغ رزولوشن QHD برود.

 

image

 

همانطور که در عکس ها مشاهده می کنید، صفحه نمایش حاشیه های کمی دارد. البته وجود حاشیه های کم صفحه نمایش در گوشی های HTC چندان هم به چشم نخواهد آمد زیرا وجود دو بلندگو در بالا و پایین صفحه نمایش گوشی های HTC ظاهر خاص خود را دارد و نمی توان آنها را با گوشی هایی مانند LG G3 مقایسه کرد.

البته هنوز هم به قطعیت نمی توان گفت که عکس بالا مربوط به پرچمدار بعدی شرکت HTC است و ممکن است متعلق به هرگوشی دیگری از این شرکت تایوانی باشد، ولی در هر صورت منابع لو دهنده این عکس ها، این پنل صفحه نمایش را متعلق به HTC Hima دانسته اند.

 

image

 

اخبار و شایعات پرچمدار بعدی شرکت HTC را می توانید در و از طریق کلید واژه HTC Hima دنبال کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۲۴
چقدر ساده اید! این فقط یک قاب است و یک شیشه که پشت اون مشخصه! به قول معروف فقط یه پوکه است. حالا مونده تا به تکنولوژی اجرایی بازتاب از پشت اون هم در ابعاد صنعتی و تجاری دست پیدا کنند. بیشتر برای گمراه کردن و ترسوندن حریف ها بوده، لو هم نرفته خودشون عمدا به بهانه لو رفتن منتشر کردند.

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۱۱
Flagship مدلهاي htc بهترين كيفيت رو در بازار الان موبايل نسبت به قيمتش دا ره،ولي مدلهاي ارزان قيمت و رده متوسطش خيلي خوب نيست

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۳
من یکسال که htc one m7 دارم،تا حالا کوچکترین مشکلی باهاش نداشتم،هنوز هم وقتی آهنگ باهاش پخش میکنم همه عاشق کیفیت صدای بیتز میشن،ظاهرش هم که بعد این همه مدت واقعا جذابه بدنه آلمینیومی مات، واقعا کیفیت ساخت گوشی های htc بالاست، هنذ فری اون با هیچ گوشی قابل مقایسه نیست،بیسش دیوونت میکنه، هرکس one داشته عمرا بره دنبال برند دیگه،البته همه برندها قابل احترامند

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۸
برادر من Htc جان من به جات بودم میکشیدم کنار . میگی چرا ؟ چون وقتی فروشش از شیائومی چین کمتر باشه دیگه معلومه چیه !!!! اول سامسونگ دوم اپل سوم شیائومی چهارم لنوو پنجم ال جی بقیه هم تو لیست نیستن فعلا حتی سونی هم نبود

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۸
حق شماها همان 1100 ره --- اره جونم