خانهاخبار
کمپانی سازنده بازی انگری بردز، 110 نفر از کارمندان خود را تعدیل نیرو می کند

کمپانی سازنده بازی انگری بردز، 110 نفر از کارمندان خود را تعدیل نیرو می کند

جی اس ام: کمپانی سازنده بازی محبوب و پرفروش انگری بردز، Rovio است . این بازی سود زیادی را نصیب این کمپانی کرد اما به نظر می آید که بازی انگری بردز به روزهای آخر عمر خود نزدیک می شود.
۱۳۹۳/۹/۱۷

: جی اس ام کمپانی سازنده بازی محبوب و پرفروش انگری بردز، Rovio است . این بازی سود زیادی را نصیب این کمپانی کرد اما به نظر می آید که بازی انگری بردز به روزهای آخر عمر خود نزدیک می شود.

 

Rovio اعلام کرده که در پی سازماندهی مجدد کمپانی اش، قصد دارد تا 110 نفر از 800 کارمند خود را تعدیل نیرو کند. به علاوه این کمپانی قصد دارد تا استدیوی توسعه دهنده بازی خود را در فنلاند نیز تعطیل کند.

 

پیش از این Rovio قصد داشت تا 130 کارمند خود را اخراج کند، اما در حال حاضر تصمیم بر تعدیل 110 نیرو گرفته است.

 

این تصمیم به این علت گرفته شده که اوضاع مالی این کمپانی خوب نیست. در آخرین گزارش مالی که از این کمپانی منتشر شده بود، سود خالصی که توسط Rovio به دست آمده بود برابر 26.9 میلیون یورو بود که نسبت به سال گذشته با سود خالص 55.5 میلیون یورو تقریبا نصف شده است.

 

 

image

 

Rovio پیش از اینکه در سال 2009 انگری بردز را ارائه کند در ساخت اپلیکیشن فعال بود اما این بازی توانست این کمپانی را به خوبی در دنیا مطرح کند و علاوه بر اینکه در سال های 2009 تا 2014 شاهد معرفی نسخه های متفاوت از این بازی بودیم، Rovio کانال کارتونی خود را نیز راه اندازی کند.

 

به هر حال اوضاع برای Rovio چندان خوب به نظر نمی رسد، اما با این حال بسیاری از دفاتر این کمپانی در نقاط مختلف دنیا باقی خواهد ماند.

 

منبع: cnet

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۸
ورشکست بشه الهی ........... دللش اینه که.......... برید راجع به انگری برد تحقیق کنید متوجه میشد.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۷
این خبر خیلی عجیبه برای من علاوه بر انیمیشن و انواع تبلیغات و نوع بازی از کنسول های بازی و غیره این بازی پردرامدترین بازی باید میشد حدس میزنم یه جای این خبر مشکل داره

rbmscpsaj

۱۳۹۳/۹/۱۷
ساخت بازی خیلی بیشتر از این حرفا نیرو میخاد من خودم برنامه نویسم. برا نوشتن برنامه یه جمع ساده دو دیقه ای زمان لازم دارم. نه این که کند باشی. کار برنامه نویسی خیلی زمان گیره. این دوستان عزیزم چون خیلی بی استعداد بودن و فقط فکر پرت کردن چارتا کفتر بیچاره بودن خوب زودم از کار افتادن. مثل کمپانی سازنده subway. من خودم چند بار بهشون email دادم گفتم این بازی اشکال داره. هی جواب دادن ما برنامه ای برای تغییر نداریم. خوب اینم اخر کارشون بود

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۷
ساختن بازي اينقدر نيرو ميخواد؟!!!!!!!!چقدرزوداوج گرفتن و چقدر زود هم ميخوان برن...!