خانهاخبار
پرچمدار جدید اچ تی سی یک نسخه Ultra خواهد داشت

پرچمدار جدید اچ تی سی یک نسخه Ultra خواهد داشت

– : در روز گذشته خبری در رابطه با پرچمدار جدید اچ تی سی یعنی HTC HIMA را در مطالعه کردید. حالا اطلاعات جدیدی از این گوشی که به نظر می رسد در مارس 2015 معرفی خواهد شد، توسط UPleaks درز کرده است.
۱۳۹۳/۹/۱۵

– : در روز گذشته خبری در رابطه با پرچمدار جدید اچ تی سی یعنی  HTC HIMA را در مطالعه کردید. حالا اطلاعات جدیدی از این گوشی که به نظر می رسد در مارس 2015 معرفی خواهد شد، توسط UPleaks درز کرده است.

 

image

 

بر طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد پرچمدار جدید اچ تی سی در دو نسخه معمولی و Ultra عرضه خواهد شد اما هنوز تفاوت بین این دو نسخه مشخص نیست اما این امکان وجود دارد که نسخه Ultra دارای صفحه نمایش بزرگ تری نسبت به نسخه معمولی باشد. گفته شده است که نسخه معمولی HTC Hima دارای صفحه نمایش 5 اینچی و دوربین پشتی 20.7 مگاپیکسلی خواهد بود. ضمنا این گوشی مجهز به پردازنده 64 بیتی اسنپ دراگون 810 ، 3 گیگابایت رم و باتری 2840 میلی آمپری خواهد بود.

 

image

 

در بخش دیگری از اطلاعات درز کرده نشان می دهد که اچ تی سی در سال آینده میلادی نسخه دوم از دوربین HTC Re را عرضه خواهد کرد. همچنین نسخه سوم گوشی اچ تی سیButtefly  و تبلت های بر پایه نکسوس 9 و احتمالا با رابط کاربری HTC Sence عرضه خواهد کرد.

 

image

 

باید این را فراموش نکنیم که هر چند UPleaks معمولا اخبار موثقی را منتشر می کند اما همچنان همه این ها در حد حرف و حدیث است و باید تا سال آینده منتظر بمانیم و ببینیم تا چه میزان این شایعات به حقیقت خواهد پیوست. نظر شما چیست؟

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۷
بازم اچ تی سی و بازم به شاهکار دیگه.واقعا در عرصه موبایل و مربوط به موبایل تا به امروز برای رفع نیازها عالی کار کرده.واقعا بعد از داشتن انواع برندها افتخار میکنم به سلیقه خودم که اچ تی سی برند برگزیده منه.واقعا عالیه.

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۷
به نظر من htc نیازی نداره نسخه اولترا بزنه . همون نسخه استاندارد گوشیهاش برای اینکه پوز گوشیهای همرده و رغیب رو بزنه کافیه .

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۷
اقایی میپف چین و تایوان این اطلاعات غلط رو میدی با ذکر نگمنبع بگو یا اینکه لطف بفرما دیتیل اون تحقیقاتت رو بزار

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۶
اچ تی سی از ابتدای کار اندروید بهترین بوده و همیشه هم بهترین متخصص گوشی های اندرویدی خواهد ماند خوب یادمه سری های اولی که اچ تی سی برای اندروید معرفی کرد(نمونه بارزش گوشی 3 جی بود که فرویو روش بود) و همه انگشت به دهان مونده بودن و سامسونگ عزیزتون اندر خم یه کوچه تو سیستم ((بادا)) گیر کرده بود!!! اصلا چرا تو همین سایت جی اس ام یه نگاه به سوابق شرکت ها نمیندازیم که بهتر قضاوت کنیم؟!؟ به قول یکی از دوستان که سابقا اشاره کردن دلیلی نداره چون حالا پراید زیر پای همه هست لامبورگینی یا فورد که ابداع کننده ماشین های امروزه زیر سوال بره !!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۶
با سلام دوستان عزيز من بر مبناى تعداد گوشيهايي که عوض کردم خدممتون عرض ميکنم شاىد به طور ميانگين بنده هفته اى يه دونه گوشى عوض مى کنم و البته پرچمداراشو به قول سايتيهاى عزيز روزى که جى3 الجى معرفى شد تو ايران من فرداش رفتم تهران و اونو خريدم 3 روز بعدش فروختم تا امروز من 2بار جى3گرفتم 3 بار اس5 گرفتم وجدانا هىچ کدوم کىفىت ام8 رو نداشتن واقعا اچ تى سى از همه گرونتره اما کيفيت فوق العاده اى داره روونه تو کارکردش در طولانى مدت کند نمىشه کار باهاش خستت نمى کنه بازم نظر شخصى منه متشکر