خانهاخبار
مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی HTC

مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی HTC

جی اس ام: روز گذشته مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی HTC که احتمالا HTC M9 نام خواهد داشت، در یکی از شبکه های اجتماعی کشور چین لو رفته است. پیش بینی می شود پرچمدار بعدی شرکت تایوانی HTC در سه ماهه اول سال 2015 میلادی معرفی و عرضه شود.
۱۳۹۳/۹/۱۰

جی اس ام: روز گذشته مشخصات احتمالی پرچمدار بعدی HTC که احتمالا HTC M9 نام خواهد داشت، در یکی از شبکه های اجتماعی کشور چین منتشر شد. پیش بینی می شود پرچمدار بعدی شرکت تایوانی HTC در سه ماهه اول سال 2015 میلادی معرفی و عرضه شود.

 

image

 

بر اساس این شایعات، تلفن HTC M9 از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن QHD بهره خواهد برد. همچنین در بالا و پایین صفحه نمایش امضای شرکت HTC یعنی دو اسپیکر استریو BoomSound با تکنولوژی Bose وجود خواهند داشت.

پردازنده این تلفن هوشمند 5.5 اینچی نیز یک چیپست Snapdragon 805 خواهد بود و 3 گیگابایت رم نیز این مجموعه را همراهی خواهد کرد. همچنین به نظر می رسد دیگر شرکت HTC از قید دوربین 4 مگاپیکسلی استفاده شده در دو پرچمدار قبلی خود را زده است و این بار به سراغ یک سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوربین اصلی M9 رفته است. البته هنوز مشخص نیست این سنسور 16 مگاپیکسلی از نوع اولتراپیکسل خواهد بود یا خیر. همچنین این دوربین 16 مگاپیکسلی به لرزشگیر مکانیکی مجهز است. منبع نیرو این مجموعه قدرتمند نیز یک باتری 3500 میلی آمپری خواهد بود.

نکته قابل توجهی که از این مشخصات بر می آید، نبود پردازنده 64 بیتی Snapdragon 810 به عنوان پردازنده اصلی است. البته در کنار تلفن M9 به نظر می رسد شرکت HTC می خواهد یک نسخه Prime هم از این تلفن هوشمند به بازار عرضه کند که احتمالا پردازنده آن دستگاه 64 بیتی خواهد بود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۵
ال جی همیشه پیش قدم بوده تو نوآوری بقیه تو کار کپی اچ تی سی تایوانی که فرقی با چین نداره چون صنعتشون در یه حده قایل مقایسه با کره نیست. ال جی بزن لهش کن مثل همیشه که له میکنی میری بالا بقیه تقلید میکنن برسن آی بدو آی بدو منفی بدین خالی شین حقیقتیست تلخ

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۲
به افتخارش ++++

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۱
فعلا که همین ام ۸ گلکسی اس فایو رو کرده زیر خاک رفته پی کارش بابا ام ۹ که بیاد مطمئن باش که بازار پرچمدارا کنفیکون میشه حالا ببین از کی گفتم

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۱
Kheili khoobe. hTC vaghean khoobe

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۱
خوبه که تو همین سایت و سایتهای دیگه هم به این اذعان کردن که ال جی طراحیشو از htc برداشته ..مخصوصا انحنای پشتش