خانهاخبار
چگونه برنامه پیش فرض ارسال پیامک در اندروید 5 را تغییر دهیم؟

چگونه برنامه پیش فرض ارسال پیامک در اندروید 5 را تغییر دهیم؟

: اگر شما از کاربران اندروید 5 یا لالی پاپ بوده و از برنامه ارسال پیامک خود راضی نیستید در اندروید 5 می توانید آن را تغییر دهید.
۱۳۹۳/۹/۱۰

: اگر شما از کاربران اندروید 5 یا لالی پاپ بوده و از برنامه ارسال پیامک جدید خود راضی نیستید در اندروید 5 می توانید آن را تغییر دهید. 

 

image

 

در اندروید لالی پاپ شما از طریق اپلیکیشن Messenger که برای گوشی های اندرویدی 4.1 به بالا توسط گوگل عرضه شده است، پیامک ها ارسال می شود. این برنامه رابط کاربری قوی تری نسبت به هنگ اوت داشته و در اندروید 5 به صورت پیش فرض قرار گرفته است. اما اگر از اندروید 5 استفاده کرده و دوست دارید از برنامه های دیگر یا همان هنگ اوت سابق استفاده کنید، می توانید وارد بخش پیامک ها در گوشی شده و در بالا سمت راست بر روی گزینه ... تاچ کنید. سپس وارد منوی Setting شده و روی Change your default SMS app تاچ کنید. در اینجا می توانید به هنگ اوت سابق برگشته یا اینکه برنامه های دیگر را انتخاب کنید. 

 

image

 

نظر شما درباره برنامه جدید ارسال پیامک گوگل چیست؟ آیا شما از این برنامه استفاده می کنید؟ 

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۰
دوست عزیزایرادی نداره، دکمه enter قابلیت سفارشی سازی داره

مهمان

۱۳۹۳/۹/۱۰
خوبه فقطیک مشکلی که داره اینه که زمانیکه شما دکمه اینتر رو می زنی تا چند خط فاصله داشته باشی . اینتر به صورت سند عمل کرده و متن رو ارسال می کنه . به نظر من برنامه textra خیلی کاملتر وبهتره . بهترین برنامه در همه سیستم عاملها