خانهاخبار
دارندگان آیفون ۶ و ۶ پلاس کمتر از آیپد خود استفاده می کنند

دارندگان آیفون ۶ و ۶ پلاس کمتر از آیپد خود استفاده می کنند

جی اس ام: کاربران آیفون ۶ و ۶ پلاس نسبت به دارندگان آیفون های قدیمی تر، به صورت قابل ملاحظه ای زمان کمتری صرف کار کردن با آیپد خود می کنند. این آمار توسط توسعه دهندگان نرم افزار Pocket منتشر شده است.
۱۳۹۳/۹/۶

جی اس ام: کاربران آیفون ۶ و ۶ پلاس نسبت به دارندگان آیفون های قدیمی تر، به صورت قابل ملاحظه ای زمان کمتری صرف کار کردن با آیپد خود می کنند. این آمار توسط توسعه دهندگان نرم افزار Pocket منتشر شده است. برنامه Pocket به کاربران خود اجازه می دهد محتوا، عکس و فیلم هایی که در صفحات وب موجود هستند را در حساب کاربری خود ذخیره کنند تا بعد ها دوباره به سراغشان بروند و آنها را بخوانند.

 

image

 

بر اساس همین آمار کاربرانی که آیفون ۶ دارند، ۷۲ درصد از محتوای ذخیره شده در Pocket خود را با آیفون و ۲۸ درصد از این محتوا را با نسخه مخصوص آیپد Pocket چک می کنند. آمار مربوط به استفاده کمتر از آیپد برای کاربران آیفون ۶ پلاس بیشتر هم نمود پیدا می کند. کاربران آیفون ۶ پلاس ۸۰ درصد محتوای ذخیره شده در حساب کاربری Pocket خود را با تلفن همراهشان چک می کنند و ۲۰ درصد مابقی را با آیپد. اما در مورد گوشی آیفون ۵ اس، کاربران ۵۵ درصد محتوا را با گوشی شان چک می کنند و ۴۵ درصد مابقی را با آیپد خود چک می کنند.

 

image

 

آمار مربوط به آیفون های جدید نشان می دهد که چرا مردم علاقه زیادی به صفحه نمایش بزرگ برای گوشی هایشان دارند و بیشتر ترجیح می دهند یک گوشی ۴/۵ الی ۶ اینچی داشته باشند تا یک تبلت و یک تلفن همراه.

توسعه دهندگان Pocket همچنین یک آمار دیگر منتشر کرده اند که نشان می‌دهد کاربران این برنامه در آیفون ۶ دو و نیم برابر کاربران این برنامه در آیفون ۶ پلاس هستند که به نوعی محبوبیت آیفون ۶ را نسبت به ۶ پلاس نشان می دهد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۱۰/۴
گوشی فقط اندروید تبلتم اگه واسه بازی میخواین فقط ایپد ای او اس فقط به درد بازی میخوره محدودیتاش زیاده...

مهمان

۱۳۹۳/۹/۸
بزنمبه تخته خودش یه پا ایپده

مهمان

۱۳۹۳/۹/۷
این خبر برای بار اول توی سایت GSMARENA گذاشته شده بهتره که منبع خبر رو هم در پایان ذکر کنید

مهمان

۱۳۹۳/۹/۷
موبایل فقط اندروید تبلت فقط ایپد خلاص

مهمان

۱۳۹۳/۹/۷
تیم کوک ipodرو که کشت ipad mini ام که با 6+ از فروش خوبش انداخت حتی ممکنه دیگه مدلای جدید نیاد ازش الانم که داره به کل همه رو از سمت ipad میکشونه سمت iphone! یه دلیلی داشت که جابز راضی به ساخت گوشی با صفحه بزرگ نمیشد!!!