خانهاخبار
۲۵ اپلیکیشن در اپ استور برای مبارزه با ایدز قرمز پوش شدند

۲۵ اپلیکیشن در اپ استور برای مبارزه با ایدز قرمز پوش شدند

– جی اس ام: در آستانه روز جهانی مبارزه با بیماری ایدز، اپل در یک حرکت تازه ۲۵ اپلیکیشن را در فروشگاه اپ استور انتخاب کرده تا عواید حاصل از فروش آنها به کمپین (RED) برای مبارزه با بیماری ایدز در جهان اختصاص یابد. این حرکت به مدت دو هفته از امروز یعنی ۲۴ نوامبر تا ۷ دسامبر ادامه خواهد داشت.
۱۳۹۳/۹/۳
– جی اس ام: در آستانه روز جهانی مبارزه با بیماری ایدز، اپل در یک حرکت تازه ۲۵ اپلیکیشن را در فروشگاه اپ استور انتخاب کرده تا عواید حاصل از فروش آنها به کمپین (RED) برای مبارزه با بیماری ایدز اختصاص یابد. این حرکت به مدت دو هفته از امروز یعنی ۲۴ نوامبر تا ۷ دسامبر ادامه خواهد داشت.
اپلیکیشن‌هایی که برای این منظور انتخاب شده‌اند از امروز آپدیت جدیدی خواهند داشت که طی آن آیکن آنها به رنگ قرمز تغییر پیدا کرده و در یک دسته بندی جدید در اپ استور عرضه می‌شوند. 
اپل اعلام کرده همچنین درصدی از سود حاصل از فروش در خرده فروشی ها و فروشگاه‌های آنلاین اپل در روزهای جمعه ۲۸ نوامبر و دوشنبه ۱ دسامبر به این کمپین اختصاص خواهد یافت. 
 
image
 
در بیانه‌ای که اپل رسما به نقل از تیم کوک اعلام کرده آمده است:
"اپل به حمایت از کمپین (RED) افتخار می‌کند زیرا ما فکر می‌کنیم هدیه زندگی بهترین هدیه‌ای است که هر انسانی در طول عمر خود دریافت می‌کند. در هشت سال گذشته مشتریان ما با خرید محصولات RED Product از فروشگاه‌های اپل سعی کرده‌اند نقشی در مبارزه با بیماری ایدز در آفریقا داشته باشند. امسال ما با سهیم کردن سود خرده فروشی‌ها و فروشگاه‌های آنلاین خود و همچنین تعداد از اپلیکیشن‌های منتخب در اپ استور، یک حرکت بزرگتر را نسبت به سال‌های گذشته در جهت جمع آوری کمک‌های مالی برای این کمپین آغاز کرده‌ایم."
 
بدین ترتیب این کمک مالی به سه روش زیر انجام خواهد شد:
  • از روز دوشنبه ۲۴ نوامبر تا یکشنبه ۷ دسامبر عواید حاصل از فروش و همچنین فروش درون برنامه‌ای ۲۵ اپلیکیشن منتخب در اپ استور همگی به کمپین (RED) اختصاص خواهد یافت.
  • در روز جمعه ۲۸ نوامبر مشتریان اپل در ازای خرید هر کدام از محصولات، یک گیفت کارت مخصوص (RED) دریافت خواهند کرد که درصدی از سود استفاده از آن به این کمپین اختصاص خواهد یافت.
  • در روز دوشنبه ۱ دسامبر یعنی روز جهانی مبارزه با ایدز، اپل در ازای فروش هر کدام از محصولات خود در خرده فروشی‌ها درصدی از سود آن را به این کمپین اختصاص خواهد داد.
 
هم اکنون این ۲۵ اپلیکیشن در یک دسته بندی جدا در اپ استور مشخص شده‌اند و در صورتی که اپ استور را از طریق آیتونز یا آیفون و آیپد خود باز کنید آنها را خواهید دید.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۴
Male manam hamin jooreee

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
سلام حق با دئستان است پیغام 1009 رو میده .

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
از منم كده ١٠٠٩ميده

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
ارور دادن اپستور بستگي به پورت هاي اينترنتي كه استفاده ميكني داره پارس آنلاين خيلي عاليه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۳
اقا چرا اپل ارور 1009 میده؟ کمکککککک.