تست همراه اول

سرویس خبر
1 آذر 1393 ساعت 17:45
25 نظر

 

تبلیغات جدید کورتانا مایکروسافت علیه سیری اپل

جی اس ام: از گذشته همواره یک رقابت سنتی بین شرکت های اپل و مایکروسافت وجود داشته است. در این رقابت همواره این شرکت ها علیه محصولات شرکت دیگر تبلیغاتی درست کرده اند که معروف ترین آن سری تبلیغات Mac vs PC از شرکت اپل است.

جی اس ام: از گذشته همواره یک رقابت سنتی بین شرکت های اپل و مایکروسافت وجود داشته است. در این رقابت همواره این شرکت ها علیه محصولات شرکت دیگر تبلیغاتی درست کرده اند که معروف ترین آن سری تبلیغات Mac vs PC از شرکت اپل است. اما چند سالی است که دیگر اپل دست از کری خواندن برای ردموندی ها برداشته و این بار ردموندی ها هستند که تبلیغات جدید خود را علیه اپل منتشر می کنند. 

یک سری از این تبلیغات، مقایسه سرویس کورتانا ویندوزفون 8.1 با سیری آیفون های اپل است. در همین مورد در روز های اخیر دو تبلیغ جدید از این سری منتشر شده که در یکی از آنها مایکروسافت کیس های Dot View مربوط به HTC One M8 را تبلیغ و در دیگری امکانات ثبت رویداد ها توسط کورتانا را تبلیغ می کند. 

در تبلیغ اول ابتدا آیفون مشاهده می شود که در آینه در حال تحسین زیبایی های خودش است که در صحنه بعدی HTC One M8 ظاهر می شود و از قابلیت های موجود در فلیپ کاور Dot View برای سیری تعریف می کند. به شما پیشنهاد می کنم این تبلیغ جذاب را حتما ببینید.

 

تبلیغ کورتانا: چی گفتی سیری؟

 

 

در تبلیغ دیگر آیفون 6 پلاس اپل با لومیا 830 مقایسه می شود. در ابتدای این تبلیغ، لومیا 830 ظاهر جدید آیفون 6 پلاس را به او تبریک می گوید و آیفون 6 پلاس در جواب او می گوید: "بله من بزرگتر شده ام". سپس کورتانا از ویژگی اضافه کردن رویدادها و چک کردن ترافیک در نقشه و اننخاب بهترین مسیر برای کابر صحبت می کند اما سیری همان جمله را باز هم تکرار می کند. این تبلیغ همچنین طعنه ای است به شعار تبلیغاتی آیفون های جدید یعنی Bigger and Bigger. در ادامه این تبلیغ جذاب را هم می توانید مشاهده کنید.

 

تبلیغ کورتانا: بزرگتر

 

 



  1 آذر 1393
25 نظر
4.09
  34 رای

نظرات کاربران

در حال بارگذاری