خانهاخبار
تبلیغات جدید کورتانا مایکروسافت علیه سیری اپل

تبلیغات جدید کورتانا مایکروسافت علیه سیری اپل

جی اس ام: از گذشته همواره یک رقابت سنتی بین شرکت های اپل و مایکروسافت وجود داشته است. در این رقابت همواره این شرکت ها علیه محصولات شرکت دیگر تبلیغاتی درست کرده اند که معروف ترین آن سری تبلیغات Mac vs PC از شرکت اپل است.
۱۳۹۳/۹/۱

جی اس ام: از گذشته همواره یک رقابت سنتی بین شرکت های اپل و مایکروسافت وجود داشته است. در این رقابت همواره این شرکت ها علیه محصولات شرکت دیگر تبلیغاتی درست کرده اند که معروف ترین آن سری تبلیغات Mac vs PC از شرکت اپل است. اما چند سالی است که دیگر اپل دست از کری خواندن برای ردموندی ها برداشته و این بار ردموندی ها هستند که تبلیغات جدید خود را علیه اپل منتشر می کنند. 

یک سری از این تبلیغات، مقایسه سرویس کورتانا ویندوزفون 8.1 با سیری آیفون های اپل است. در همین مورد در روز های اخیر دو تبلیغ جدید از این سری منتشر شده که در یکی از آنها مایکروسافت کیس های Dot View مربوط به HTC One M8 را تبلیغ و در دیگری امکانات ثبت رویداد ها توسط کورتانا را تبلیغ می کند. 

در تبلیغ اول ابتدا آیفون مشاهده می شود که در آینه در حال تحسین زیبایی های خودش است که در صحنه بعدی HTC One M8 ظاهر می شود و از قابلیت های موجود در فلیپ کاور Dot View برای سیری تعریف می کند. به شما پیشنهاد می کنم این تبلیغ جذاب را حتما ببینید.

 

تبلیغ کورتانا: چی گفتی سیری؟

 

 

در تبلیغ دیگر آیفون 6 پلاس اپل با لومیا 830 مقایسه می شود. در ابتدای این تبلیغ، لومیا 830 ظاهر جدید آیفون 6 پلاس را به او تبریک می گوید و آیفون 6 پلاس در جواب او می گوید: "بله من بزرگتر شده ام". سپس کورتانا از ویژگی اضافه کردن رویدادها و چک کردن ترافیک در نقشه و اننخاب بهترین مسیر برای کابر صحبت می کند اما سیری همان جمله را باز هم تکرار می کند. این تبلیغ همچنین طعنه ای است به شعار تبلیغاتی آیفون های جدید یعنی Bigger and Bigger. در ادامه این تبلیغ جذاب را هم می توانید مشاهده کنید.

 

تبلیغ کورتانا: بزرگتر

 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (25 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۰
داداش من مگه توتاحالاازاپل استفاده کردی؟؟؟؟؟ یااصن اون هیچ مگه تاحالا بامکینتاش مک بوک های اپل کارکردی که ندیده یه چیزی میگی

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
البته اگر هم نداشته باشه کمتر هم نداره مگه اپل جز روون بودن چیز دیگه هم داره ؟ خب پس معلومه روون بودجه ویندوزفون رو ندیدی چون کمتر نیست بلکه شاید رووتر هم هست و تو اجرا بازی و برنامه ها یکپارچه هست اینا حرف نیست مقایسه که انجام دادم مطمعنم خودتم باحاش کار کنی به این نتیجه میرسه

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
باسلام : مايكروسافت بعد از شكست در خيلي از عرصه ها تونسته كورتاناي به اصطلاح خوب آرائه بده و عده اي هم تعريفش كردن ، از خوشحالي و هيجان خودش رو خفه كرد و چندين كليپ از به سخره گرفتن سيري اپل ساخته ،آيا در ديگر موارد هم نسبت به اپل برتري داره !!!!!!؟ شايد با نوكيايي كه از چند سال قبل دوران افول خودش رو آغاز كرده!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
خودم مایکروسافتیم اما اندروید واسه کسایی ک توقع حرفه ای از گوشی ندارن و سیستم عال چهارچوب دار نمیخوان اندروید بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
درسته . ولی با کمی تحقیق میشه فهمید که اپل بهترینه البته خودم سونی دارم