خانهاخبار
راز چراغ کوچک و مخفی نکسوس 6 چیست؟

راز چراغ کوچک و مخفی نکسوس 6 چیست؟

: به نظر می رسد کاربران نکسوس 6 موفق به پیدا کردن لامپ ال ئی دی کوچکی در این گوشی شده اند که البته موفق به روشن کردن آن نشده اند. اما راز این لامپ کوچک چیست؟
۱۳۹۳/۹/۱

: به نظر می رسد کاربران نکسوس 6 موفق شده اند لامپ ال ئی دی کوچکی در این گوشی پیدا کنند. اما راز این لامپ کوچک چیست؟

 

image

 

به گزارش یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit این لامپ کوچک که در بالای گوشی و در فضای بین اسپیکر قرار دارد به سه رنگ قرمز، آبی و سبز در می آید. اما به نظر می رسد این لامپ در حال حاضر کار خاصی را انجام نمی دهد یا حداقل هنوز نتوانستند توسعه دهندگان از این لامپ برای نمایش نوتیفیکیشن ها و ... استفاده کنند. یکی از برنامه هایی که با این لامپ سازگار شده است ادعا کرده که در صورتی که دستگاه خود را روت کنید می توانید از این لامپ جهت استفاده جهت آگاه سازی نوتیفیکیشن ها استفاده کنید. 

 

image

 

به نظر می رسد گوگل در لالی پاپ فکری به حال قرار دادن آگاه سازی از طریق LED نکسوس 6 نکرده اما شاید در آینده شاهد این باشیم که اپلیکیشن های واسط شما را قادر به استفاده این ویژگی نکسوس 6 بکنند. داستان این LED مخفی به نظر می رسد شبیه به داستانی مشابه در سال گذشته باشد که برای Moto X اتفاق افتاد و کاربران خبر از وجود لامپی کوچک دقیقا در همین نقطه از گوشی داده بودند. اما در Moto X نیز با روت کردن کاربران می توانستند از ویژگی های این لامپ کوچک بهره ببرند.

باید منتظر ماند و دید که توسعه دهندگان اندروید چگونه از این لامپ کوچک سه رنگ استفاده خواهند کرد. نظر شما چیست؟ 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۴/۲/۷
من از چند مرکز پشتیبانی تو آسیا، اروپا و آمریکا درباره این ال ایی دی سوال کردم اما اونا گفتن اصلا چنین لامپی در نکسوس 6 وجود نداره...

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲۳
قبل از همه ی این گوشی ها nokia n73 بود که چنین ویژگی رو داشت!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۵
آره ولی زمانشو نمیدونم:-)

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
به حالت اینه ایی تصویردوم نگاه کنید یارو کارمند گوگل داره با ایپد عکس میگره (خودشون هم خودشونو قبول ندارن )

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
چه بحث مهمیه اینجا :))