خانهاخبار
با شیشه نشکن موبایل های آینده آشنا شوید؛ گوریلا گلس ۴

با شیشه نشکن موبایل های آینده آشنا شوید؛ گوریلا گلس ۴

جی اس ام: تقریبا صفحه نمایش تمامی موبایل های هوشمند به مرور زمان و با استفاده معمولی (البته بدون محافظ صفحه نمایش) دچار یک سری خط و خش ریز بر روی صفحه می شوند. اما در واقع این مشکل آنقدر ها هم اهمیتی ندارد چراکه مشکل بزرگتر، شکنندگی این صفحات شیشه ای است.
۱۳۹۳/۸/۳۰

جی اس ام: تقریبا صفحه نمایش تمامی موبایل های هوشمند به مرور زمان و با استفاده معمولی (البته بدون محافظ صفحه نمایش) دچار یک سری خط و خش ریز روی صفحه می شوند. اما در واقع این مشکل آنقدر ها هم اهمیتی ندارد چراکه مشکل بزرگتر، شکنندگی این صفحات شیشه ای است. تنها کافی است که تلفن هوشمند شما از ارتفاع تقریبا ۱/۵ متری به زمین سفت برخورد کنند تا شیشه جلویی آن به تکه های کوچک تبدیل شود.

خوش بختانه شرکت Corning فکری برای این مشکل کرده است و در نسل جدید شیشه های Gorilla Glass این مشکل را تا حدودی برطرف کرده است. طبق اعلام این شرکت دیگر شیشه های محافظ گوشی ها معمولا از هنگام زمین خوردن از ارتفاع ۱ متری شیشه جلوییشان می شکند اما نسل جدید گوریلا گلس در مقایسه با دیگر شیشه ها هنگام افتادن، در ۸۰ درصد مواقع کاملا سالم و دست نخورده باقی خواهد ماند.

 

image

 

اما این به این معنی نیست که دیگر نیازی نیست مواظب شکستن شیشه گوشی خود باشید؛ در واقع گوریلا گلس ۴ نیز همچنان شکننده است اما به نسبت دیگر شیشه ها از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار است.

کورنینگ اعلام کرده که این شرکت در حال آماده سازی نمونه هایی از این محصول است و به زودی برای سازندگان موبایل، تبلت و لپ تاپ ارسال خواهد کرد. محصولات این شرکت در بسیاری از گجت های ما وجود دارد بدون آنکه حتی بدانیم آنها گوریلا گلس معروف هستند. تولید کنندگان گجت های مختلف از این شیشه های محافظ در ساخت گوشی، تبلت و حتی صفحه نمایش لپ تاپ هایشان استفاده می کنند. شما درباره این نسل جدید از شیشه ها چه فکر می کنید؟ تا به حال چند بار تجربه شکستن صفحه نمایش گجت محبوبتان را داشته اید؟ 

در ادامه می توانید ویدیو منتشر شده از تست سقوط این شیشه را مشاهده نمایید.

 

ویدیو معرفی Gorilla Glass 4 + تست سقوط

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

سیمین

۱۳۹۷/۳/۱۰
باسلامو تشکر از مطالب خوبتون.من جدیدا یک گوشی شیایومی max2 خریداری کردم که قبل اینکه محافظ بگذارم گوشی من از میز پرت شد و خط و خش زیادی برروی آن افتاد. لازم به ذکر است که شیشه آن گوریلا کلس ،۴ ذکر شده است. چطور نیتوانم انها را پاک کنم،،, ؟
سپاس

مهدی

۱۳۹۶/۷/۹
۱۰۰ درصد داره.اما باید حواست باشه ضربه نبینه.گول تبلیغات رو نخور

ایمان

۱۳۹۶/۶/۱۵
سلام دوستان گوشی j7 pro گوریلا گلس داره ؟؟

Mohammad

۱۳۹۶/۳/۶
ایفونه دیگه عقب افتادس فقط اسم و کلاس داره بویی از تکنولوژی نبرده قطعاتشم ک سامسونگ واسش میسازه هه عقده ایی ها نهرن شرکتشو باید گل بگیره اپل

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
من یه بار نوکیا ان هشتم از فاصله یک و نیم متری پرت شد رو زمین. منظور اینکه پرتش کردم. ینی از دستم نیفتاد. ولی موزاییک کف اشپزخونمون شکست ولی موبایلم هیچیش نشد و فقط یه تیکه از رنگ دور شیشش رفت