خانهاخبار
Nokia N1 اولین دستگاه اندرویدی که دارای پورت USB دو طرفه است

Nokia N1 اولین دستگاه اندرویدی که دارای پورت USB دو طرفه است

جی اس ام: اگرچه تبلت معرفی شده از طرف نوکیا در زمینه طراحی نوآوری خاصی ندارد و به نوعی می توان آن را آیپد مینی با سیستم عامل اندروید نامید، اما مهندسان نوکیا در یک بخش نوآوری خاص داشته اند که ممکن است دیگر شرکت ها را نیز در استفاده از آن تحریک کنند.
۱۳۹۳/۸/۲۷

جی اس ام: اگرچه تبلت معرفی شده از طرف نوکیا در زمینه طراحی نوآوری خاصی ندارد و به نوعی می توان آن را آیپد مینی با سیستم عامل اندروید نامید، اما مهندسان نوکیا در یک بخش نوآوری خاص داشته اند که ممکن است دیگر شرکت ها را نیز در استفاده از آن تحریک کنند. آنها در بخش پورت USB دستگاه از استاندارد Type-C استفاده کرده اند. در نتیجه برای وصل کردن کابل USB به نوکیا ان ۱، دیگر نیازی نیست به جهت ورودی آن دقت کنید. 

 

image

 

کابل های یو اس بی Type-C که از تکنولوژی USB 3.1 استفاده می کنند، قادر به انتقال اطلاعات تا سرعت ۱۰ گیگابیت در ثانیه هستند. باید دید که دیگر شرکت های تولید کننده دستگاه های اندرویدی چه زمانی از این کابل ها در دستگاه هایشان استفاده خواهند کرد. البته این تبلت همچنان از USB 2 نیز پشتیبانی خواهد کرد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (31 نظر)

علی

۱۳۹۴/۶/۶
اون موقع که نوکیا گوشی میزد هواوی هنوز تو چینم معرف نشده بود

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
واقعا بعضی ها حرفهایی میزنن خنده دار بابا این همشون شبیه هم هستن دیگه حالا این یه ذره کوچکتره یا اون گردتره یا اونیکی تیز تره و باریکتر که نشد حرف همشون یه شکل هستن بابا یعنی چه این از اون تقلید کرده اون از این!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۹/۲
هواوی چیه کار نوکیا به جایی رسیده که بره از هواوی کپی برداری کنه برو روی نظر من فکر کن هه هه هه اگه میگفتی از روی اپل کپی کرده شاید یکم دربارش فکر میکردم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳۰
خبلي باحال بود! ! گوشي كه مي 2013 معرفي شده از گوشي كه سپتامبر 2014 معرفي شده تقليد كرده. هنر نزد ايرانيان است و بس…

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳۰
اون موقعی که 925 معرفی شد اپل آیفون 5 رو معرفی کرده بود.که بعدش 6 معرفی شده که نوار دور کوشی مثل 925 بود.