خانهاخبار
همکاری جدید سامسونگ و اپل

همکاری جدید سامسونگ و اپل

جی اس ام: اپل و سامسونگ روزهای تلخی را داشتند، اما بعد از هر تلخی شیرینی ای نیز وجود دارد و به نظر می رسد که روزهای شیرین این دو کمپانی در حال رسیدن است.
۱۳۹۳/۸/۲۷

جی اس ام: اپل و سامسونگ روزهای تلخی را داشتند، اما بعد از هر تلخی شیرینی ای نیز وجود دارد و به نظر می رسد که روزهای شیرین این دو کمپانی از راه می رسد.

 

منبع خبری کره ای گزارش داده که اپل و سامسونگ به توافقی رسیدند که سامسونگ پردازنده های آیفون و آی پدهای نسل آینده را تولید خواهد کرد.

 

گفته شده که سامسونگ بار دیگر به عنوان اصلی ترین تامین کننده پرازنده های اپلی با تولید 80 درصد پردازنده های اپل در سال 2016 شناخته خواهد شد و تامین کننده تایوانی بخش دیگری از این تولید را در دست خواهد داشت.

 

 

image

 

مانند سابق اپل پردازنده های سری A را طراحی خواهد کرد و سامسونگ و TSMC نقش تولید این پردازنده ها را خواهند داشت.

 

منابعی اعلام کرده اند که سامسونگ در سه ماهه اخیر به تولید نمونه پردازنده های 14 نانو متری برای مشتریان خود مبادرت ورزیده، در حالی که TSMC تکیه بر تولید پردازنده های 16 نانو متری FinFET دارد، که پردازنده های TSMC کارآیی پردازنده های تولید شده توسط سامسونگ را ندارند.

 

در کنار اینکه سامسونگ پردازنده های موبایلی اپل را خواهد ساخت، احتمال اینکه بتواند  سفارش ساخت از کمپانی هایی مانند کوآلکام، NVIDIA و سونی را نیز نصیب خود کند وجود دارد. بنابراین به نظر می آید که روزهای بهتری در دنیای موبایل انتظار سامسونگ را می کشند و این کمپانی سودی بیشتر از آن چیزی که تا امروز به دست آورده را کسب خواهد کرد.

 

منبع: BGR

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (60 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۹
چند دفعه یه چیز رو باید بگن تا بره تو گوشتون. سامسونگ فقط قطعه رو تولید می کنه اپل طراح قصعه است.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۸
حالا ما سر پیازیم یا ته پیاز؟ چه فرقی داره پولمون بره تو جیب آمریکایی ها یا کره ای ها؟ اصن شما که به فکر ارز مملکتی چرا همه گوشیارو امتحان میکنی؟ بابا به ما چه که کاسه داغتر از آش شدیم؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۷
الان نه تنها با این حرفت نشون دادی که هیچ چیزی از دنیای تکنولوژی نمیدونی بلکه فقط و فقط هم باعث شدی تا ملتی که کامنتتو میخونن یه افسوسی برات بخورن و بره..اولا که اگه بحث کلاه برداری باشه که دیگه عین رووووز روشنه که کدوم شرکت داره کلاه سر مشتریاش میذار..اپل حکمش مثه اسم کتاب **دیوانه از قفس پرید** میمونه..فقط بلده خوب حرف بزنه...یه موضوعی رو جوری با صحبت نشون میده که گویا یه چیز انقلابی هست و کاربرایی از جمله شما با مغزی هیپنوتیزم شده بادی در قبقبتون میندازید و خوشحال از اینکه وااااااااووووو عجب تکنولوژی در دست دارم..حداقل توی ایران این موضوع کاملا صحت داره که افردگادی که اپل میخرن سطح خودبزرگ بینیشون حداقل 80% و سطح اطلاعات تکنولوژیکشون حداکثر 20 % هست و بر عکس کسایی که سمت برندهای اندرویدی و گاها ویندوزفون میرن کاملا برای کاربرد محصول سمتش میرن..اینا کسایی هستن که توی یه جمع هیچوقت از داشته هاشون نمیگن و میذارن بقیه فکر کنن که اینا چیزی نمیدونن..برخلاف دسته ی قبلی که دوس دارن مرکز توجه و تمجید از داشته های دروغینشون باشن.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۷
از این به بعد یکی از مهم ترین قطعه ی اپل رو سامسونگ تولید میکنه.....بالاخره کار اپل پیش سامسونگ گیر کرد....گذر پوست به دباغ خونه افتاد.طرفدارای اپل دیگه نرید از اپل حمایت کنید چون قطعه هاشو سااااااااامسونگ میزنه.پرچم سامسونگ همیشه بالاست یادتون باشه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۷
برادر من خب دیگه نباید اسم کمپانیشو بزاره اپل باید بزاره محصولی مشترک از کمپانی های شرق اسیا چون تولید و فروشش منوط به قرارداد هاشه و بدون اونا معلوم نیست چه به روزش میاد . بد نیست کمی واقع بینانه تر نگاه کنیم...