خانهاخبار
مایکروسافت بعد از اپل دومین کمپانی با ارزش جهان

مایکروسافت بعد از اپل دومین کمپانی با ارزش جهان

جی اس ام: در دنیای اقتصاد و سهام هیچ چیز همیشه پا برجا نیست و به یک شکل ادامه پیدا نمی کند. روزگاری مایکروسافت به عنوان با ارزش ترین کمپانی دنیا شناخته می شد تا اینکه سر انجام اپل این عنوان را از مایکروسافت ربود و اکنون دو سالی است که به عنوان با ارزش ترین کمپانی دنیا خود را مطرح کرده است.
۱۳۹۳/۸/۲۶

جی اس ام: در دنیای اقتصاد و سهام، هیچ چیز همیشه پا برجا نیست و به یک شکل ادامه پیدا نمی کند. روزگاری مایکروسافت به عنوان با ارزش ترین کمپانی دنیا شناخته می شد تا اینکه سر انجام اپل این عنوان را از مایکروسافت ربود و اکنون دو سالی است که به عنوان با ارزش ترین کمپانی دنیا خود را مطرح کرده است.

 

همیشه در این دنیای پر تلاطم رقابت سختی وجود دارد و شاید در آینده نزدیک ببنیم که اپل نتواند بیشتر از این در مقام اول باقی بماند، به خصوص که یک غول دیگر به نام مایکروسافت به سرعت در حال نزدیک شدن به آن است. سهام مایکروسافت در سال گذشته 40 درصد بیشتر شده و این خبر خوبی برای اپل نیست.

 

image

 

تمام این صحبت ها به این مبحث خلاصه می شود که اکنون ارزش مایکروسافت 408 میلیار دلار است و با این رقم بالاتر از کمپانی Exxon Mobil با ارزش 402 میلیار دلار ایستاده است. هر دو کمپانی با فاصله زیادی از اپل قرار دارند و اپل با ارزشی بالغ بر 670 میلیارد دلار به رتبه اول تکیه کرده و به نظر هم نمی آید به این زودی ها شاهد کاهش ارزش آن باشیم زیرا فروش آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به خوبی انجام گرفته و همین موضوع باعث ثبات اپل شده است.

 

با این وجود به طور حتم روزی شاهد رشد یک کمپانی دیگر خواهیم بود، زیرا تجربه ثابت کرده که یک کمپانی برای همیشه نمی تواند به عنوان بهترین شناخته شود برای درک بهتر موضوع کافی است نگاهی به نوکیا بیاندازید!

 

منبع: phonearena

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
ببخشید بهتر از کیفیت بدنه Htc هم مگه داریم که این حرفو میزنی؟!!!!! در ضمن جنس گوشیه شما مگه چیه؟!!!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
الان اپل همیشه اول چیزی بهت میده یا فقط میگیره؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
باید گوگل مثل اون دوتا بهای زیادی به مردم کشور های دیگه نمی داد تا بتونست پیروز باشه نه دست کاربر ها رو ازاد بزاره

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
پلاستیک فروش بگی بهتره

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
دوست من راه صد ساله را نمیشود ده ساله رفت . این راهی که اپل داره میره رو قبلا مایکروسافت اسفالت کرده . امید وارم درک کرده باشی که از وقتی کامپیوتر هست مایکروسافت هم با ویندوز هست . هست .