خانهاخبار
اولین طرح های مفهومی و شایعات پیرامون آیفون 7 و آیفون 8 +عکس

اولین طرح های مفهومی و شایعات پیرامون آیفون 7 و آیفون 8 +عکس

: روز گذشته طرحی مفهومی از آیفون قرار دادیم که آن را بدون لبه نشان می داد. به نظر می رسد کاهش سایز لبه ها در آیفون 7 یکی از اهداف اصلی اپل خواهد بود. اما آیا لبه های آیفون 7 گرد خواهد بود یا باز هم اپل لبه های صاف را انتخاب خواهد کرد؟
۱۳۹۳/۸/۲۵

: روز گذشته طرحی مفهومی  از آیفون قرار دادیم که آن را بدون لبه نشان می داد. به نظر می رسد کاهش سایز لبه ها در آیفون 7 یکی از اهداف اصلی اپل خواهد بود. اما آیا لبه های آیفون 7 گرد خواهد بود یا باز هم اپل لبه های صاف را انتخاب خواهد کرد؟ 

 

image

 

در عکسی که از طرح مفهومی آیفون 7 منتشر شده، این گوشی باریک تر و با لبه هایی صاف نشان داده شده که به نظر می رسد دور از حقیقت باشد زیرا طراحی فآیفون به مراتب جذاب تر است. گفته می شود که احتمالا با کاهش سایز لبه های صفحه نمایش آیفون در نسخه 7، سایز صفحه نمایش بزرگ تر اما سایز گوشی ثابت بماند. اما آیا اپل تغییر بنیادین در ظاهر آیفون خواهد داد؟ این احتمال کم است که در آیفون 7 شاهد تغییر بنیادین در ظاهر آیفون باشیم زیرا اپل معمولا هر دو سال یک بار تغییرات ظاهری عمده در آیفون را اعمال می کند. 

پیش بینی می شود آیفون 7 دارای صفحه نمایش 2K با رزولوشن 2560 در 1440پی و باتری قوی تر و دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 5.7 اینچی باشد. اما شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد باتری آیفون را این بار متحول کند تا کاربر بتواند با یک بار شارژ تا مدت زیادی با گوشی کار کند. 

اما تصاویر دیگر از طرح مفهومی آیفون 8 منتشر شده که انتظارات طراحان از اپل را نشان می دهد. به نظر می رسد که اپل تا دو سال آینده تغییرات بنیادی را در آیفون ایجاد کند و شاید حاصل آن شبیه به طرح های زیر شود:

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

image

 

به هر حال باید تا سپتامبر سال آینده صبر کرد و دید اپل این بار چه محصولی را معرفی خواهد کرد. نظر شما چیست؟ 

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (234 نظر)

Ehsan

۱۳۹۵/۹/۹
دوست عزیز آیفون افت قیمت فوق العاده کمی داره اون سامسونگه که گوشی ۲میلیون و هشتصدهزارتومنی رو میخری چندماه بعد میبینی رسیده یهویی به ۱میلیون و ششصد

.0101

۱۳۹۵/۶/۲۸
اپل نسبت به خیلی از کمپانی های سازنده کمتر گوشی میده بیرون
بعدشم ایفون فایو مال چهار سال پیشه شما یکم دیر گرفتی

امیررضا

۱۳۹۵/۶/۲۷
سلام به همه ی دوستان عزیز می خواستم بگم هر کس سلیقه ای دارد مثلا یکی طرفدار سامسونگ و یکی اپل و حتا سونی پس به دیگه احترام بزارین و به خاطر سلیقه فرد دیگر او را ناچار به خریدن چیزی که شما دوست دارید نکنین با تشکر از این که نظر من رو خوندین .
{ امیررضا }

امیررضا

۱۳۹۵/۶/۲۷
سلام دوست عزیز به نطر من سری اس خیلی ضعیفه و سری نوت خیلی عالی از نظر من نوت 3 یا 5 از اس 7 خیلی بهتر است و از نظر قیمت نوت 3 از همه بهتر است .

amirreza

۱۳۹۵/۶/۲۷
دوست عزیز گوشی های سامسونگ سری نوت از سری اس خیلی بهتره و نوت 5 از اس 7 خیلی بهتره و کیفیت دوربین و امکانات بهتری نسبت به اس 7 دارد