خانهاخبار
۱۰ گوشی اندرویدی حال حاضر بازار که می توانند آیفون را شکست دهند

۱۰ گوشی اندرویدی حال حاضر بازار که می توانند آیفون را شکست دهند

نویسنده مهمان: برای کاربران آیفون انتخاب یک تلفن جدید کار سختی نیست، مثلا در حال حاضر انتخاب آنها بین دو گزینه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس محدود می شود. پیدا کردن یک گوشی اندرویدی مناسب، با توجه به اینکه گزینه های زیادی برای آن وجود دارد، کمی سخت تر به نظر می رسد. با وجود انتخاب های گسترده مسلماً بازار رقابت نیز داغ تر می شود و حتی اینطور استدلال می شود که برخی از این گوشی ها به گوشی های آیفون برتری دارند.
۱۳۹۳/۸/۲۴
نویسنده مهمان: برای کاربران آیفون انتخاب یک تلفن جدید کار سختی نیست، مثلا در حال حاضر انتخاب آنها بین دو گزینه ی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس محدود می شود.  پیدا کردن یک گوشی اندرویدی مناسب، با توجه به اینکه گزینه های زیادی برای آن وجود دارد، کمی سخت تر به نظر می رسد. با وجود انتخاب های گسترده مسلماً بازار رقابت نیز داغ تر می شود و حتی اینطور استدلال می شود که برخی از این گوشی ها به گوشی های آیفون برتری دارند. 
آن چیزی که یک گوشی اندرویدی را از آیفون بهتر می کند در واقع همه مبتنی بر آن توقع و انتظاری است که شما  از یک تلفن همراه دارید. ممکن است شما یک گوشی با دوام بیشتر، بخواهید، یا یک گوشی ضدآب، یا تلفنی با طرح ها و رنگ های مختلف. شاید هم شما به دنبال یک قلم و صفحه نمایش خیلی بزرگ باشید. 
در اینجا لیستی از 10 گوشی اندرویدی را می بینید که بهتر از گوشی های آیفون در نظر گرفته شده اند.
 
۱۰- OnePlus One 
 
image
 
جذابیت گوشی OnePlus One را می توان در یک خط به این شکل خلاصه کرد: گل سرسبد گوشی ها در مشخصات خوب با قیمتی متوسط.
این گوشی با صفحه نمایش 5.5 اینچی 1080P و یک پردازنده Snapdragoon 800 تنها 299 دلار قیمت دارد. این گوشی مشخصاتی تقریبا با مشابه با گلکسی S5 دارد، با این تفاوت که مبلغی که برای آن می پردازید تقریبا نصف گلکسی S5 است.
علاوه بر قیمت مناسب، همچنین این تلفن دارای امکانات منحصر به فردی هست که به لطف یک نسخه شخصی سازی شده از اندروید توسط سیانوژن بدست آورده است. این نسخه به کاربران اجازه می دهد بتوانند ظاهر آن را کاملا مطابق سلیقه خود تغییر دهند و همچنین می توانند Theme یا زمینه را بدون دریافت اپلیکیشن خاصی، کاملا تغییر دهند.
کاربران این گوشی حتی می توانند بین دکمه های خازنی یا دکمه های روی صفحه نمایش یکی را انتخاب و به آن تغییر وضعیت دهند. یکی از ویژگی هایی که در گوشی های دیگر کمتر یافت می شود.
 
۹- LG G3 
 
image
 
مهمترین مشخصه ای که در این گوشی می توان نام برد، صفحه نمایش آن است. G3 اولین گوشی اندرویدی در امریکا بود که صفحه نمایشی با مشخصات QHD ارائه داد و تنها گوشی ای است که دوربینی با هدایت گر لیزری دارد.
صفحه نمایش 5.5 اینچی آن سایزی مشابه آیفون 6 پلاس دارد. با توجه به بزرگ بودن اندازه گوشی، ویژگی های نرم افزاری LG  مثل KnockOn و KnockCode، به شما اجازه قفل کردن گوشی با ضربه زدن بر روی صفحه نمایش را می دهند و کنترل گوشی را راحت تر کرده اند. ال جی همچنین از بزرگی صفحه نمایش بهره برده و اجازه باز کردن دو پنجره و یا درواقع دو اپلیکیشن به طور همزمان را به کاربران می دهد.
 
۸-  HTC One M8
 
image
 
این گوشی با بدنه کاملا آلومینیومی اش ، از نظر ظاهری و بدون در نظر گرفتن اینکه شما چه پلتفرمی را ترجیح می دهید، در حال حاضر یکی از بهترین و زیباترین گوشی های هوشمند است. صفحه نمایش 5 اینچی آن، سایزی بین آیفون 6 و 6 پلاس است و خمیدگی که در پشت گوشی وجود دارد نگه داشتن و کارکردن با آن را برای کاربران راحت تر می کند.
دوربین UltraPixel  در مقایسه با دوربین گوشی های دیگر در این لیست، کمی ضعیف تر است، اما طراحی و ظاهر جذاب و مشخصات دیگر ممکن است این ضعف را برای برخی کاربران کمرنگ تر جلوه دهد. اسپیکرهای استریو BoomSound جلوی گوشی ممکن است به تنهایی برای متقاعد کردن بعضی افراد در انتخاب این گوشی کافی باشد. و البته بحث با کاربرانی که کیفیت صدا تنها دلیلشان برای انتخاب این گوشی در مقابل مدلهای دیگر مثل گلکسی S5 است، سخت است.
 
۷- Samsung Galaxy S5
 
image
 
 وقتی به مقایسه یک گوشی اندرویدی و گوشی های آیفون فکر می کنید، Galaxy S5 شاید اولین گوشی ای باشد که به ذهن شما می رسد. S5 گوشی است که تقریبا همه چیز دارد، از اسکنر اثر انگشت گرفته تا یک شمارنده ضربان قلب، نرم افزار eye-tracking و تعداد زیادی از ویژگی های نرم افزاری خاص که ممکن است حتی شما هرگز از آنها استفاده نکنید.
اگرچه این گوشی با داشتن این همه ویژگی گاهی بخاطر بدنه پلاستیکی مورد تمسخر قرار می گیرد، اما یک سری از امکانات آن مثل توانایی جواب دادن به تلفن با تکان دادن دست در مقابل گوشی، می تواند برای برخی از کاربران مفید باشد. گوشی S5 همچنین دارای صفحه نمایشی بزرگ وعالی، عمر باتری خوب و یکی از بهترین دوربین ها در بین گوشی های اندرویدی است.
 
۶- Motorola Droid Turbo
 
image
 
تصمیم در مورد اینکه آیا شما این گوشی را می خواهید یا نه به یک سوال بر می گردد: آیا شما به دنبال یک گوشی با باتری فوق العاده هستید که بیشتر از یک روز دوام بیاورد؟
موتورولا ادعا می کند باتری Droid Turbo با یک شارژ حدودا 48 ساعت عمر می کند، هرچند با  تستی که سایت Gizmodo روی آن انجام داده گفته که این گوشی  قادر به حدوداً 30 ساعت نگه داشتن شارژ به طور مداوم است، با این حال 30 ساعت شارژ هم خیلی خوب است. 
این گوشی تقریبا مشابه گوشی Moto X و با ویژگی های نرم افزاری شبیه به آن اما دارای صفحه نمایشی با رزولوشن بالاتر است. این گوشی ممکن است به نسبت گوشی های دیگر موتورولا هیجان انگیز نباشد، اما همچنان یکی از گزینه های عالی و قوی است.
 
۵- Sony Xperia Z3
 
image
 
همانند اپل، سونی می خواهد به کاربران خود برای انتخاب سایز گوشی حق انتخاب دهد. Z3 با صفحه نمایش 5.2 اینچی درحال حاضر گل سرسبد گوشی های سونی است.  
این گوشی بسیاری از ویژگی های خوب Xperia Z2 مثل طراحی ضد آب را در خود دارد اما در این مدل صفحه نمایش و باتری را نیز بهبود بخشیده است. همچنین Xperia Z3 هماهنگی خوبی با پلی استیشن ۴ پیدا کرده بدین صورت که می توان از طریق یک گوشی Z3 و جوی استیک های پلی استیشن ۴ بازی های این کنسول را به صورت ریموت روی Z3 اجرا کرد. دقیقا مشابه با هماهنگی که بین کنسول دستی PS Vita و پلی استیشن ۴ وجود دارد.
 
۴-  Sony Xperia Z3 compact
 
image
 
با صفحه نمایش 4.6  اینچی، این گوشی کوچکترین گوشی در این لیست است، و حتی اندازه آن از آیفون 6 نیز کمی کوچکتر است.
مشخصات گوشی شبیه به Xperia Z3  با تمام ویژگی های مشابه آن اما در اندازه ای کوچکتر و فریم پلاستیکی است. اگر شما به دنبال یک گوشی با کیفیت بالای اندرویدی هستید که به راحتی در جیب تان جای بگیرد، این گوشی احتمالا انتخاب مناسبی است. 
برای هیجان انگیزتر کردن Z3 Compact، سونی این گوشی را در 4 رنگ ارائه کرده است. رنگ های سفید و سیاه استاندارد مثل همیشه، و رنگ سبز روشن و نارنجی روشن این گوشی را نیز می توان تهیه کرد. اگرچه انتخاب رنگ سلیقه شخصی است، اما همیشه داشتن گزینه های بیشتر مزیت محسوب می شود.
 
۳- Google Nexus 6 
 
image
 
در مورد نکسوس 6 به اولین چیزی که باید اشاره کرد اندازه بزرگ آن نسبت به نسل های قبلی تلفن های نکسوس است. درست در زمانی که نکسوس 6 با سخت افزاری مشابه با Moto X به بازار عرضه شده است، نقطه قوت آن را می توان در اختیار داشتن اندروید 5 به عنوان اولین اسمارت فون دانست. اگر شما واژه "بهترین" را با "بزرگترین و آخرین" معنی می کنید آنگاه نکسوس 6 همراه با اندروید 5 می تواند لقب "بهترین" را داشته باشد. طراحی جدید متریال دیزان که در همه جای نسخه جدید اندروید استفاده شده به همراه قابلیت هایی نظیر نمایش نوتیفیکیشن ها در صفحه قفل، امکان ایجاد حساب کاربری مهمان، صفحه جدید مالتی تسکینگ، کنترل صوتی بهتر و ده ها امکان جدید دیگر، اندروید 5 را بسیار متفاوت تر از نسخه های قبلی کرده است. همه این امکانات اول از همه در نکسوس 6 در دسترس خواهند بود. 
 
۲- Samsung Galaxy Note 4
 
image
 
آخرین فبلت محبوب سامسونگ از نظر برخی کاربران بهترین سایز را در بین گوشی های دیگر دارد. سایت theVerge در بررسی Note 4 اینطور بیان کرده است: "یک تلفن بسیار عالی هم از نظر ظاهری و هم باطنی، اولین Note که ترکیبی است از طراحی عالی، قدرت و عملکرد فوق العاده"
صفحه نمایش 5.7 اینچی این گوشی کمی بزرگتر از صفحه نمایش آیفون 6 پلاس و با پیکسل های بیشتر از آن همراه با رزولوشن QHD است، هرچند خود گوشی خیلی بزرگتر به نظر نمی رسد. سامسونگ از ویژگی بزرگ بودن صفحه نمایش استفاده کرده و به شما اجازه می دهد با دو اپلیکیشن در صفحه به طور همزمان کار کنید. همچنین با کمک قلم حساس تر و بهتر، به شما امکان طراحی و نوشتن دستی را می دهد.
 
۱- Motorola Moto X
 
image
 
نسخه 2014 از گوشی Moto X از هر نظر نسبت به نسخه 2013 آن برتر ظاهر شده است. صفحه نمایش بزرگتر، پردازنده سریعتر و فریم فلزی دور قاب از مهمترین تغییرات آن است. همانند سال گذشته، Moto X می تواند قبل از سفارش توسط خریدار شخصی سازی شود. به عنوان مثال می توان قاب پشتی آن را در رنگ و جنس دلخواه (چوب یا چرم) سفارش داد و حتی یک کلمه یا جمله را پشت آن هک کرد. همچنین Moto X قابلیتی به نام Moto Display در خود دارد که می تواند هنگامی که صاحب تلفن آن را در دست می گیرد یا دست خود را جلوی آن به حرکت در می آورد، بر حسب زمان، نوتیفیکیشن هایی که ندیده است را به او نشان دهد. 
 
منبع: thestreet.mobi
 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (79 نظر)

فرزام

۱۳۹۴/۱۰/۸
مشك ان است كه خود ببويد نه انكه عطار ببويد من الان ايفون سيكس دارم و ازش متنفر شدم نه قند شكن داره نه آزادي ضمنا ايني كه شما ميكي من موقع تايب حتي با هنك مواجه شدم من همه برندارو داشتم جز موتورولا و الكاتل و يه سري برنداي جرت و برت اما جدا از فاز طرفداري تو كوشي هاي دوهزار جهاردن جي تري فوق العاده بود

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳۰
فقط موتورولا

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۸
داداش اون دروید توربو که میبینی اول با کلی اختلاف از بقیه :) فست شارژ ...دوربین 21...ضد آب...3900 باتری...کیفیت ال سی دی QHD...بدنه کلار با مقاومت 4برابر بیشتر از فولاد..اسنپ دراگون 805...نظر شخصی میدارین بدون اطلاعات ...

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
هرچی باشه از خم فون و خم پد بهترن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۶
هه خنده داره بابا ما اپلي ها تسليم باشه أصلا ٦ + و ٦ گوشكوب شما ها چرا اينقدر از مقايسه هنگرويد با اي او اس لذت مي بريد دوستان جالب اينجاس كه مي گن ايفون أشغاله با ده تا گوشي غول أندرويد مقايسه ميكنن جالب اينجاس همه اندرويديها ايفون داشتن و ايفونشون خوب نبوده و كار شما اينه با دست پس مي زنيد با پا پيش مي كشي ايفون تا زماني كه دوروز شارژ رو با استفاده من به راحتي نگه مي داره و در هنگام بازي جي تي اي هر سه دقيقه يك بار فقط ١ درصد باتري از دست مي ده و اون هنزفري غول و كيفيت دوربيني كه ميگه ٨ ولي كسي از دوستام جرعت نمي كنه بياد با من كل كل كنه يا اون اپ أستور كه اگه جرعت داشته باشي صد دلار گيفت بريزي روش بازي هاي كامپيوتر رو به راحتي اجرا مي كنه و حتي با يك درصد شارژ مي توني باهاش عكس بگيري اپل اپله خودتونم بكشيد نمي رسيد