خانهاخبار
تحلیلگران Strategy Analytics: ال جی در بازار آمریکای شمالی رکورد زد

تحلیلگران Strategy Analytics: ال جی در بازار آمریکای شمالی رکورد زد

جی اس ام: بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از تحلیلگران Strategy Analytics، شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال جاری ۱۶/۳ درصد سهم بازار آمریکای شمالی را در اختیار داشته است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۷/۴ درصد بوده، رشد قابل توجهی داشته است و ال جی در این زمینه قدم بزرگی برداشته است.
۱۳۹۳/۸/۲۲

جی اس ام: بر اساس آخرین گزارش های منتشر شده از تحلیلگران Strategy Analytics، شرکت ال جی در سه ماهه سوم سال جاری ۱۶/۳ درصد سهم بازار آمریکای شمالی را در اختیار داشته است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه پارسال که ۷/۴ درصد بوده، رشد قابل توجهی داشته و ال جی در این زمینه قدم بزرگی برداشته است.

 

image

 

این شرکت در زمینه فروش محصولات هم رکورد جدیدی به ثبت رسانده است. در سه ماهه سوم سال جاری LG موفق شده ۱۶/۸ میلیون گوشی هوشمند به فروش برساند که ۲/۳ میلیون بیشتر از سه ماهه دوم امسال است. سود عملیاتی این شرکت ۴۲۰ میلیون دلار است که معادل ۱۱۱/۸ درصد سود در یک سال گذشته است.

این رشد بسیار خوب ال جی را می توان مدیون LG G3 بود که توانست سهم ال جی از بازار بزرگ آمریکا را به ۱۶/۳ درصد برساند. در این منطقه هم اکنون اپل با ۳۳/۹ درصد بیشترین سهم از بازار را داراست و پس از آن شرکت کره ای سامسونگ با ۲۴/۸ در مکان دوم ایستاده است.

تحلیلگران پیش بینی کرده اند که این رشد صعودی ال جی در سه ماهه چهارم سال جاری متوقف شود چرا که G3 در مقابله با آیفون های جدید شکست خواهد خورد و اپل باعث توقف این رشد خواهد شد. در ماه های آتی خواهیم دید که آیا تحلیلگران پیش بینی درستی داشته اند یا نه. شما درباره رشد ال جی چه فکر می ‌کنید ؟ به نظر شما آیا ال جی در دیگر بازار های دنیا نیز در حال کسب محبوبیت است ؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
واقعا ال جی گوشی هاش یه شاهکاره ادم یه بار با جی2 یا جی3 کار میکنه سریع نظرشو جلب میکنه,ال جی گوشی‌هاش از نظر صفحه نمایش عالین تو باتری هم که بحثی نزاشتن انقدر تو کار صفحه نمایش خوب هست که شرکتهایی مثل اپل صفحه ایفون جدیدشو بده به ال جی و بشه بهترین صفحه نمایش بین ای پی اس ها

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
من هم با تحلیلگران موافق هستم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
آری به ال جی و یک نه بزرگ برای سامسونگ R.N

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
ال جی در آینده حتما موفق میشه..چرا؟؟1 به دلیل خدمات پس از فروشش 2 ایده های خلاقانه.یه زمانی ماکروسافت اصلا گوگل و سیستم عامل اندروید رو خطری واسه خودش نمیدید ولی دیدید که بعد از چند سال چه اتفاقی افتاد .دقیقا الان همین اتفاق داره میفته ..سامسونگ و اپل به هیچ عنوان ال جی رو خطری واسه خودشون نمیبینن..ولی چند سال دیگه مشخص میشه..ال جی بی سر و صدا و اروم اروم داره پیشرفت می کنه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
من خودم گوشیم نوت 3 هست ولی الجی رو خیلی قبول دارم تو گوشی مخصوصا g3 که واقعا گوشی خوب و با کیفیتی هست و پشتیبانی بسیار خوبی داره...گوشی خوب باشه ادم میگه خوبه دیگه چون یکی از دوستام داره باهاش کار کردم ...واقعا گوشی خوبی هست و فروش خوبی که داره به خاطر خوب بودنش هست...