خانهاخبار
فروش 10 هزار تایی Samsung Gear S در کره جنوبی

فروش 10 هزار تایی Samsung Gear S در کره جنوبی

جی اس ام: شرکت سامسونگ در روز اول عرضه جدید ترین ساعت هوشمند خود، یعنی Samsung Gear S، توانست 10 هزار عدد از این ساعت را در سرزمین مادری سامسونگ یعنی کره جنوبی، به فروش برساند.
۱۳۹۳/۸/۲۱

جی اس ام: شرکت سامسونگ در روز اول عرضه جدید ترین ساعت هوشمند خود، یعنی Samsung Gear S، توانست 10 هزار عدد از این ساعت را در سرزمین مادری آن یعنی کره جنوبی، به فروش برساند. Gear S که تحت سیستم عامل Tizen ساخته شده است، از قابلیت های 3G نیز پشتیبانی می کند. این ساعت هفته گذشته در کره جنوبی عرضه شد و آمار فروش 10 هزارتایی هم مربوط به روز اول عرضه آن است.

 

image

 

این ساعت که اخیرا بررسی تخصصی آن در وبلاگ رسمی سامسونگ هم منتشر شد (که در آن مطابق انتظار هم لفظی به جز فوق العاده برای آن استفاده نشد)، از روز 2 آبان در کشور بریتانیا و در تاریخ 16 آبان هم در کشور آمریکا عرضه شد اما آمار فروش Gear S در این کشور ها منتشر نشده است. به نظر می رسد این ساعت در کشور های دیگر، چندان مورد استقبال قرار نگرفته که از دلایل آن می توان به استفاده نکردن از پلتفرم Android Wear و همچنین اندازه بزرگ این ساعت 2 اینچی اشاره کرد.

همچنین امروز سامسونگ یک تبلیغ تلویزیونی برای این محصول خود منتشر کرده است که در ادامه می توانید آن را مشاهده کنید.

 

تبلیغ سامسونگ Gear S

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۷
gorilla glass که میگن ، بخشی از شیشه میشه ... یه محافظه یعنیگوریلا جنس شیشه نیست ...

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
تقلید که شاخ دم نداره..یه زمانی سامسونگ فقط بخاطر چهار گوشه شدن شکل گوشیش گفتن کپی کاره..الان که بانی فبلت سامسونگ بود و بعضیا مسخره میکردن این ایده رو و الان که سامسونگ ساعت ها شو بیرون داده ..اپل هم خیلی وقته خوابشو میبینه همش میخواد ساعت بیرون بده رجوع به منطق و وجدان هم واسه قضاوت خیلی خوبه..(با وجود اینکه آدم باید بدونه از گوشی چی میخوائ..و سلیقه ها متفاوته..یکی سامی..یکی اپل ..یکی ال جی ..اچ تی سی.. میپسنده..)البته که من ظرفدار سامسونگم..ولی این بخاطر امکانات بهتر و متنوعترشه و در چشم من در این خصلت بینظیر بودنشه هرچند قبول دارم جنس بدنه اچ تی سی بمراتب بهتره و یا ..نه پلاستیک یا فلزی بودنش..

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
دوستاران samsung gear s مثبت بزنن دوستاران ساعت اپل منفی بزنن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
sami bazam az daftare sheresh ie beit neveshte to sitesh o sitesh to khodeto narahat nakon

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
آخه شيشه گوريلا طاقت ضربه هايي كه به ساعت ميخوره رو داره؟!!!!اپل سافاير زده كه به اين سادگي ها نشكنه اپل به كيفيت فكرميكنه نه كميت