خانهاخبار
نرم افزار دوربین HTC در فروشگاه نرم افزاری گوگل منتشر شد

نرم افزار دوربین HTC در فروشگاه نرم افزاری گوگل منتشر شد

جی اس ام: شرکت اچ تی سی مدتی است که تصمیم گرفته نرم افزار هایی که در پوسته Sense این شرکت برای گوشی های خود وجود دارد را درون فروشگاه نرم افزاری اندروید قرار بدهد.
۱۳۹۳/۸/۲۱

جی اس ام: شرکت اچ تی سی مدتی است که تصمیم گرفته نرم افزار هایی که در پوسته Sense این شرکت برای گوشی های خود وجود دارد را درون فروشگاه نرم افزاری اندروید قرار بدهد. اما این موضوع بدان معنی نیست که شما می توانید این برنامه ها را در دیگر گوشی های اندرویدی نصب کنید؛ در واقع اغلب این نرم افزار های برای گوشی های ساخت اچ تی سی عرضه می شود.

 

image

 

این نرم افزار همچنین قابلیت های Eye Experience را برای برخی گوشی های تعیین شده این شرکت فعال می کند. اما چرا این نرم افزار ها تنها برای گوشی های HTC هستند؟ دلیل اصلی این کار از طرف شرکت تایوانی HTC، آسان تر کردن کار کاربران برای بروز کردن نرم افزار گوشی هایشان است. بدین ترتیب دیگر لازم نیست دارندگان گوشی های HTC برای بروز کردن نرم افزار های پیش فرض گوشی منتظر بروزرسانی های سیستم عامل باشند و می توانند این نرم افزار ها را به راحتی و از طریق Play Store به آخرین نسخه آپدیت کنند.

امیدواریم شرکت های اپل و سامسونگ هم دست به چنین اقدامی بزنند تا کار کاربران برای بروزر کردن نرم افزار های پیش فرض گوشی شان راحت تر شود.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۳
motorolla وقتي اولين گوشي دو هسته اي جهان ساخت اينو داشت برين ببينين atrix 4g

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
midoni in daqiqan kei miad?

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
من خودم htc one m8 دارم این حرکتشون واقعا کاربردیه و هیچ شکی توش نیست

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
عزیزانم اگه برا اولین بار بخواید بگید که سامسونگ اینکارو کرده تمام امکانات و نرم افزارهای نوت4 و نوت3 و اس5 توی galaxy apps که مخصوص گوشیای سامسونگه هستش

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
سونی که یه برنامه اسمشم آپدیت سنترهست روداره خیلی هم خوبه