خانهاخبار
ویژگی های جدید بروزرسانی اینستاگرام

ویژگی های جدید بروزرسانی اینستاگرام

جی اس ام: حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از به اشتراک گذاری یک عکس در اینستاگرام از کپشن آن خوشتان نیامده و نتوانسته اید آن را تغییر دهید. یا مثلا در یک عکس موقعیت مکانی عکس را اشتباه وارد کرده باشید و دیگر پس از به اشتراک گذاری عکس، نتوانسته اید موقعیت مکانی آن را تغییر دهید.
۱۳۹۳/۸/۲۰

جی اس ام: حتما برای شما هم پیش آمده است که پس از به اشتراک گذاری یک عکس در اینستاگرام از کپشن آن خوشتان نیامده و نتوانسته اید آن را تغییر دهید. یا مثلا در یک عکس موقعیت مکانی عکس را اشتباه وارد کرده اید و دیگر پس از به اشتراک گذاری عکس، نتوانسته اید موقعیت مکانی آن را تغییر دهید. برای تغییر این موارد در عکس هایتان می بایست عکس را پاک می کردید و سپس دوباره همان عکس را با اطلاعات جدید در حساب کاربری تان بارگذاری کنید.

با بروزرسانی جدیدی که برای این شبکه اجتماعی محبوب منتشر شده است، اکنون می توانید کپشن و موقعیت مکانی عکس هایتان را پس از انتشار آن نیز تغییر دهید.

 

image

 

برای این کار تنها کافی است از طریق منوی زیر عکس، وارد گزینه Edit بشوید و سپس در آن جا می توانید به سادگی کپشن و موقعیت مکانی عکس را تغییر دهید. پس از تغییر کپشن اگر در کامنت ها بروید، کنار کپشن جدید عکس، عبارت Edited نوشته می شود. 

تغییر دیگری که در بروزرسانی جدید رخ داده در بخش Explore اینستاگرام است. اکنون در این بخش نوار جست و جو به بالای صفحه رفته است و دو ستون Photos و People هم اضافه شده است. بخش Photos که همچون گذشته عکس هایی که دوستانتان آن را لایک کرده اند یا صاحب عکس را دنبال می کنند، نشان می دهد. اما در بخش People که جدیدا اضافه شده است، اینستاگرام حساب های کاربری مختلف را برای دنبال کردن به شما پیشنهاد می دهد. این بروزرسانی را هم اکنون می توانید از فروشگاه نرم افزاری گوشی خود دریافت کنید.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

سارا

۱۳۹۵/۵/۱۱
سوالی داشتم. .جدیدا زیر پیج بعضی ها نوشته شده فالو شده توسط اسم بعضی بازیگر ها اومده مال من هم نمیاد با این بازیگرا اون رو فالو کردند چطور میتونم توی صفحه خودم مال خودم رو ببینم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۱
لول سوم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۱
ahsant . afarin . be to pesare nazanin :)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
دوم خخخخخخ

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۰
کاش اینستگرام ویندوزفون رو هم بروز رسانی کنن خیلی نابوده :(