خانهاخبار
12 گوشی که در سال 2015 باید منتظر معرفی آن ها باشیم

12 گوشی که در سال 2015 باید منتظر معرفی آن ها باشیم

جی اس ام: هر سال موج تازه ای از گوشی های موبایل وارد دنیای تکنولوژی می شوند، سال 2015 نیز باید منتظر معرفی گوشی های جدید باشیم.
۱۳۹۳/۸/۱۹

جی اس ام: هر سال موج تازه ای از گوشی های موبایل وارد دنیای تکنولوژی می شوند، سال 2015 نیز باید منتظر معرفی گوشی های جدید باشیم.

 

سال بعد به طور حتم سال گوشی های اندروید با پردازنده های 64 بیتی و کوآلکام است که در حال حاضر بزرگترین کمپانی چیپ ست سازی برای اندرویدی ها است. در این سال پردازنده اسنپدراگون 810 به عنوان قلب تپنده بسیاری از پرچمداران عمل خواهد کرد.

 

به طور حتم تغییرات دیگری را در بخش های مختلف گوشی های هوشمند شاهد خواهیم بود، اما در حال حاضر بهتر از برای روز شماری معرفی محصولات جدید با ما همراه باشید.

 

12 – Moto X (2015)

زمان احتمالی معرفی: شهریور 94

 

موتو ایکس نسل اول که در سال 2013 معرفی شد، راه تازه ای را برای موتورولا باز کرد، کاربران امکانات شخصی سازی بسیار زیادی را برای این تلفن هوشمند داشتند، یکی از از امکانات این بود که کاربر می توانست کاور پشتی گوشی را به انتخاب خود تغییر دهد. در سال 2014 گوگل و موتورولا با معرفی نسخه جدید این گوشی نشان دادند که می توانند از اشتباهات خود درس بگیرند و ایرادات نسخه قبل را برطرف کردند. به طور حتم در سال 2015 نسخه جدید این گوشی هوشمند را خواهیم دید، که گوگل سعی خواهد کرد تا بهترین امکانات را برای آن در نظر بگیرد.

 

موتورولا موتو ایکس 2014

 

image

 

 

11 – Microsoft Lumia 2020

زمان احتمالی معرفی: بهار 94

 

در حال حدود 1 سال و نیم است که ما منتظر معرفی نسل جدید لومیا 1020 هستیم، شاید به علت اینکه تکلیف نوکیا و مایکروسافت با یکدیگر مشخص نبود، گوشی پرچمدار جدید را مشاهده نکردیم. اما همانطور که می دانید تکلیف این دو کمپانی با هم مشخص شده و از این پس دیگری نامی از نوکیا نخواهیم شنید، بنابراین دور از انتظار نیست که در سال 2015 شاهد معرفی نسل جدید لومیا 1020 با برند مایکروسافت باشیم.

 

 

لومیا 1020

 

image

 

10 – Motorola Moto G 2015

زمان احتمالی معرفی: بهار 94

 

موتو جی در سال 2013 معرفی شد، در سال 2014 فروش این گوشی به علت قیمت مناسب آن ادامه پیدا کرد، اما در سال 2015 انتظار داریم که موتورولا نسل جدید این گوشی را با پردازنده 64 بیتی معرفی کند، علاوه بر پردازنده جدید انتظار این را داریم که صفحه نمایش نیز کیفیت بهتری داشته باشد.

 

موتو جی

 

image

 

9 - Microsoft Surface Pro 4

زمان احتمالی معرفی: اردیبهشت 94

 

بعد از اینکه مایکروسافت تبلت – لپ تاپ خود را معرفی کرد، بازخورد خوبی از سمت کاربران ویندوز دریافت کرد و به همین دلیل می بینیم که تا امروز تولید این محصول ادامه پیدا کرده است. نسل سوم این تبلت ترکیبی که Surface Pro 3 نام داشت یکی از بهترین ها بود و انتظار داریم که نسل چهارم ما را غافلگیر کند. در نسل چهارم باید یک محصول جنجالی را از سوی مایکروسافت ببنیم که با تکیه بر چیپ های 20 نانو متری اینتل تولید شده است.

 

سرفیس پرو 3

 

image

 

8 – Sony Xperia Z4

زمان احتمالی معرفی: اواخر بهمن 93

 

شاید سونی در نهایت تصمیم بگیرد تا از روال معرفی سالی دو گوشی پرچمدار دست برداشته و در نهایت به معرفی یک گوشی هوشمند پرچمدار در یک سال با امکانات رقابتی اکتفا کند. انتظار داریم که در سال 2015 گوشی Xperia Z4 را با صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت QHD و پردازنده 64 بیتی اسنپدراگون 810 ببنیم. این گوشی باید تا یکسال بتواند با دیگر پرچمداران بازار رقابت کند.

 

 

اکسپریا زد 3

 

image

 

7 – LG G4

زمان احتمالی معرفی: اردیبهشت 94

 

این گوشی شاید اولین گوشی هوشمند ال جی باشد که با سیستم سازگار با خانه های هوشمند ال جی ارائه می شود. شاید در این نسل شاهد صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت QHD اما با تکنولوژی جدید و قیمت مناسب تر باشیم (چیزی که ال جی همیشه به آن مشهور بوده یعنی قیمت مناسب محصولات).

 

 

ال جی جی 3

 

image

 

6 – HTC One (M9)

زمان احتمالی معرفی: اسفند 93

 

HTC One M8 استانداردهای جدیدی از کیفیت گوشی های اندرویدی را وارد بازار کرد، جنس بدنه تماما آلومینیومی چیزی که بود که اپل برای تولید آیفون 6 از آن الهام گرفت. اما دوربین ضعیف 4 اولترا پیکسلی با این کیفیت همخوانی نداشت. ما امیدواریم (بهتر است بگوییم دعا می کنیم) اچ تی سی به این موضوع پی برده و در نهایت در گوشی پرچمدار خودش از یک دوربین که شایسته نام پرچمدار باشد استفاده کند.

 

اچ تی سی وان (ام 8)

 

image

 

 

5 – Apple iPad Pro (12 inch)

زمان احتمالی معرفی: بهار 94

 

چیزهایی از آی پد 12 اینچی شنیدیم اما به نظر می آید که سال 2014 سال معرفی این آی پد نبود، و اپل سال 2015 را برای معرفی این نسل جدید در نظر گرفته است. گفته می شود که این نسل قرار است با حذف آی پد 7.9 اینچی وارد دنیای اپلی ها شود، که تغییر ندادن مشخصات آی پد مینی 3 نسبت به آی پد مینی 2 این موضوع را محتمل تر می کند که نسل بعدی از آی پد مینی را نخواهیم دید.

 

آی پد ایر 2

 

image

 

 

4 – Samsung Galaxy S6

زمان احتمالی معرفی: اوایل اسفند 93

 

در خبرها گفتیم که این نسل از گوشی های گلکسی قرار است ویژگی های جدیدی را به همراه داشته باشد تا بتواند فروش سامسونگ را تغییر دهد و آن را به روزهای اوج خود باز گرداند. بر اساس همان شایعات سامسونگ نام پروژه تولید این گوشی را Project Zero گذاشته است. برای اینکه مشخصات احتمالی گوشی گلکسی اس 6 را مشاهده کنید به خبر اولین اطلاعات در مورد گلکسی اس 6 مراجعه کنید.

 

 

گلکسی اس 5

 

image

 

3 – Samsung Galaxy Note 5

زمان احتمالی معرفی: شهریور 94

 

مدت زمان زیادی از معرفی نوت 4 نمی گذرد اما با این حال خبرهای جدیدی از نوت 5 شنیده می شود، این خبرها ادعا می کنند که نسل پنجم این خانواده دوست داشتنی باید صفحه نمایش 5.9 اینچی با کیفیت UHD و پردازنده 64 بیتی داشته باشد. به طور حتم به این زودی نمی توان از دیگر مشخصات این غول سامسونگ اطلاع پیدا کرد و باید منتظر گذشت زمان و نزدیک شدن به تاریخ معرفی آن باشیم.

 

گلکسی نوت 4

 

image

 

2 – Apple Watch

زمان عرضه: بهار 94

 

این ساعت دیگر به عنوان یک راز نیست و تیم کوک در مراسم معرفی آیفون 6 و 6 پلاس این محصول پوشیدنی را معرفی کرد. قیمت نوع معمولی این ساعت تنها 350 دلار است در حالی که جنس طلای آن قیمتی برابر 5000 دلار خواهد داشت.

 

اپل واچ

 

image

 

 

 

 

1 – Apple iPhone 6s/6s Plus

زمان احتمالی معرفی: اواسط شهریور 94

 

آیفون 6 راهی جدید برای اپل بود، طراحی آیفون به طور کامل تغییر کرد، اما چه ویژگی در آیفون 6s باید باشد که بتواند ما را غافلگیر کند؟ به طور حتم تغییری در طراحی دو گوشی نخواهیم دید، اما انتظار داریم که دوربین گوشی بهتر شود، گوشی سریعتر شده و یک سورپرایز از سمت اپل ببنیم که حتی نمی توانیم آن را تصور کنیم.

 

 

آیفون 6

 

image

 

شما منتظر معرفی کدامیک از این محصولات در سال 2015 هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (92 نظر)

milad

۱۳۹۴/۶/۲۷
فقط سامسونگ و اچ تی سی والسلام

reza

۱۳۹۴/۶/۲۶
شمافقط منتظرباش...

علی بلوک

۱۳۹۴/۴/۱۰
فقط هواوی پی هفت

علی بلوک

۱۳۹۴/۴/۱۰
فقط هواوی پی هفت

محمد

۱۳۹۴/۳/۲۷
نوت5. فک کنم جواب سامسونگ به آیفون 6اس باشه