خانهاخبار
تصاویر جدید لو رفته از اولین تلفن مایکروسافت

تصاویر جدید لو رفته از اولین تلفن مایکروسافت

جی اس ام: ردموندی ها در هفته های گذشته حسابی گرد و خاک کرده اند و خبر های زیادی از این شرکت به گوش رسیده است. از نرم افزار های مختلف این شرکت گرفته تا لو رفتن مشخصات اولین گوشی مایکروسافت لومیا و اکنون عکس های لومیا 535 که اولین گوشی تحت برند این شرکت است.
۱۳۹۳/۸/۱۷

جی اس ام: ردموندی ها در هفته های گذشته حسابی گرد و خاک کرده اند و خبر های زیادی از این شرکت به گوش رسیده است. از نرم افزار های مختلف این شرکت گرفته تا لو رفتن مشخصات اولین گوشی مایکروسافت لومیا و اکنون عکس های لومیا 535 که اولین گوشی تحت برند این شرکت است. صبح امروز هم خبر از کنفرانس مایکروسافت برای معرفی این گوشی منتشر کردیم. حال عکس های جدیدی از این لومیا 535 به بیرون درز کرده و این گوشی را اینبار در رنگ سبز نشان می دهد.

 

image

 

image

 

image

 

همانطور که در عکس ها می بینید، نام مایکروسافت در جلو و پشت گوشی حک شده است. لومیا 535 یک گوشی 5 اینچی با صفحه نمایش qHD است و پردازنده 1.2 گیگاهرتزی Snapdragon 200 هم درون این گوشی قرار گرفته است. این گوشی میان رده در هفت رنگ عرضه خواهد شد و پیش بینی می شود قیمت بسیار کمی هم داشته باشد. شما درباره اولین گام مایکروسافت در زمینه تلفن های هوشمند چه فکر می کنید؟

 

در همین رابطه: دعوتنامه های مایکروسافت برای معرفی لومیای جدید ارسال شد

در همین رابطه: با اولین گوشی مایکروسافت آشنا شوید؛ لومیا ۱۰۹۰

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۹
بعضی ها فکر میکنن که نوکیا رفت . خیر اشتباه فکر می کنین این سیاست نوکیاست. بعد از 5 سال نوکیا با تکنولوژی جدید وارد بازار میشه . یه ذره با منطق برین جلو .یه زمانی شرکت سونی سهم اسمارت فون رو فروخت به اریکسون، بعد از چند سال سهام اسمارت فون رو از اریکسون خرید بعد حالا هم ماشالا فروشش و تکنولوژیه خاص خودش عالی میره جلو. بازنده اصلی مایکروسافت نه نوکیاست. با تشکر. . (قطاری)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۸
همه میگن نوکیا نباید میرفت خاطره زیاد داشتیم شما که اندروید دستته اگه دلت میسوخت لومیا میخریدی بعد فقط اسم عوض شده چه ربطی به پایین اومدن کیفیت داره؟ زنده باد ویندوزفون زنده باد لومیا زنده باد ماکروسافت

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۸
اونی که شما میگی (Quad Hd (QHD هست، qHD رزولوشنش 960*640 ......

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۸
دوست عزیز qhd با QHD فرق داره Q یعنی 4 برابر hd و q کیفیت پایین تر از hd هست. فکر کنم یک چهارم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۸
از حق و انصاف نوکیا از نظر کیفیت عالی بود هرکی موافقه ++++++++++ و به همه تسلیت میگم