خانهاخبار
توییک Rotate + قابلیت چرخش صفحه آیفون ۶ پلاس را در همه آیفون ها فعال می کند

توییک Rotate + قابلیت چرخش صفحه آیفون ۶ پلاس را در همه آیفون ها فعال می کند

– جی اس ام: همزمان با عرضه آیفون ۶ پلاس، اپل برای اولین بار برخی از قابلیت های آیپد را به آیفون آورد. قابلیت چرخش صفحه در منوی اپلیکیشن ها و برخی دیگر از اپلیکیشن های پیش فرض چیزی بود که تاکنون روی آیفون ندیده بودیم و مختص آیپد بود. اما محدود بودن این قابلیت به آیفون ۶ پلاس برای کاربران آیفون ۶ خوشایند نبود. حال با عرضه جیل بریک iOS 8 توییکی منتشر شده که قابلیت چرخش صفحه را همانند آیفون ۶ پلاس به تمام آیفون ها گسترش داده است.
۱۳۹۳/۸/۱۷
– جی اس ام: همزمان با عرضه آیفون ۶ پلاس، اپل برای اولین بار برخی از قابلیت های آیپد را به آیفون آورد. قابلیت چرخش صفحه در منوی اپلیکیشن ها و برخی دیگر از اپلیکیشن های پیش فرض چیزی بود که تاکنون روی آیفون ندیده بودیم و مختص آیپد بود. اما محدود بودن این قابلیت به آیفون ۶ پلاس برای کاربران آیفون ۶ خوشایند نبود.
حال با عرضه جیل بریک iOS 8 توییکی منتشر شده که قابلیت چرخش صفحه را همانند آیفون ۶ پلاس به تمام آیفون ها گسترش داده است. توییک Rotate + به صورت رایگان منتشر شده و روی تمام آیفون ها عمل می کند. بدین ترتیب اگر آیفون ۶ پلاس را بخاطر اندازه بزرگ آن نمی پسندید اما حالا می توانید با کمک این توییک قابلیت چرخش صفحه آن را روی آیفون ۶ یا ۵ یا ۵اس خود در اختیار داشته باشید.  همچنین Rotate + می تواند قابلیت چرخش صفحه را در صفحه قفل یا لاک اسکرین نیز فعال کند. 
این توییک فقط روی iOS 8 به بالا عمل می کند و می توانید آن را به صورت رایگان از سورس ModMyi دریافت کنید. اگر موفق به یافتن آن در سورس ModMyi نشدید این توییک در سورس زیر نیز در دسترس است.
http://cydia.myrepospace.com/PwnTweaks/
 
image
 
image
 
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
tweakesh error mismatch mide

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
عجب کار شاخی کرده این اپل عجب شرکتی بوده این اپل وما خبر نداشتیم!!! عجبب

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
من مطمئنم شما یک آیدیوایس قدیمی رو جیلبرک کردید و میگید سرعت رو کم میکنه من الان 5S رو جیلبرک کردم و سرعتش با یه دیوایس جیلبرک نشده فرقی نداره توییک هم زیاد نصب میکنم و کاملا از جیلبرک راضیم و اگر یه روزی جیلبرک واسه آیفون نیاد آیفون نمی خرم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
میشه بگید از کدام فایل modmyi ?

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
اقا ميشه شيوه دانلود ونصبشو واضح تر بگين