خانهاخبار
iOS 8.1.1 در راه است؛ برای جیل بریک نسخه 8 و 8.1 عجله کنید

iOS 8.1.1 در راه است؛ برای جیل بریک نسخه 8 و 8.1 عجله کنید

– جی اس ام: اپل روز گذشته نسخه بتای iOS 8.1.1 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد که در آن راه های جیل بریک توسط برنامه چینی Pangu بسته شده است. گروه چینی Pangu که پیش از این iOS 7 را نیز جیل بریک کرده بودند به فاصله کمی از عرضه نسخه نهایی iOS 8 این نسخه را نیز به صورت untether جیل بریک کردند.
۱۳۹۳/۸/۱۴
– جی اس ام: اپل روز گذشته نسخه بتای iOS 8.1.1 را برای توسعه دهندگان عرضه کرد که در آن راه های جیل بریک توسط برنامه چینی Pangu بسته شده است. 
گروه چینی Pangu که پیش از این iOS 7 را نیز جیل بریک کرده بودند به فاصله کمی از عرضه نسخه نهایی iOS 8 این نسخه را نیز به صورت untether جیل بریک کردند. جیل بریک iOS 8 وضعیت پایداری دارد و تاکنون بیشتر توییک های پرکاربرد برای نسخه 8 به روز رسانی شده اند. اگر شما هم قصد جیل بریک این نسخه از iOS را دارید بهتر است هرچه سریعتر این کار را انجام دهید زیرا در صورت عرضه نسخه 8.1.1 ممکن دیگر قادر به انجام این کار نباشید. حداقل تا زمانی که دوباره نسخه پایداری از جیل بریک برای iOS 8.1.1 عرضه شود.
 
image
 
همچنین اگر iOS دستگاه شما نسخه 8.x.x است نیز بهتر است به 8.1 آپدیت و مجددا جیل بریک کنید تا نسخه پایدارتر و بهتری از آی او اس را به صورت جیل بریک شده در اختیار داشته باشید.
بنابرگزارش ها iOS 8.1.1 شامل بهبودهایی برای سرعت کار و همچنین رفع برخی ایرادها در دستگاه های قدیمی تر مانند iPhone 4s و iPad 2 است. پیش بینی می شود این آپدیت به زودی و در روزهای آینده در دسترس کاربران قرار گیرد.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۴
اخه تو از جیل چی میدونی که میگی شده آندروید

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
يعني اگه جيل بريك بشه يعني از كنترل اپ ستور خارخ ميشه ويروسا و برنامه هاي بيخود حالتو ميگيرن يعني گوشيت شده اندرويد

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
احسنت

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
معلومه که نیست یه سیستم عامل عالی و کم دردسر اصلا باید بگم بی دردسر مثل اپل انقد قر و فر و سختی ایدی اینا که نداره خیلی بده اپل واقعااا

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
علت تاسیس موتور جستجوگر googleرا با ذکر مثال توضیح دهید.