خانهاخبار
گوشی جدید تاشوی سامسونگ برای کاربران مسن تر عرضه می شود

گوشی جدید تاشوی سامسونگ برای کاربران مسن تر عرضه می شود

– جی اس ام: گوشی های تاشو تا قبل از ظهور اسمارت فون ها محبوبیت زیادی در بین همه سنین و سلیقه ها داشتند. حتما به یاد دارید که تقریبا همه کمپانی های سازنده تلفن همراه مدل های متنوعی از گوشی های تاشو را عرضه می کردند که معمولا فروش بالایی هم داشتند. سری سامسونگ مستر که گوشی های تاشو با دو صفحه نمایش را برای کاربران مسن تر عرضه می کند و در ماه می امسال معرفی شد، یک محصول جدید در راه دارد.
۱۳۹۳/۸/۱۴
– جی اس ام: گوشی های تاشو تا قبل از ظهور اسمارت فون ها محبوبیت زیادی در بین همه سنین و سلیقه ها داشتند. حتما به یاد دارید که تقریبا همه کمپانی های سازنده تلفن همراه مدل های متنوعی از گوشی های تاشو را عرضه می کردند که معمولا فروش بالایی هم داشتند.
سری سامسونگ مستر که گوشی های تاشو با دو صفحه نمایش را برای کاربران مسن تر عرضه می کند و در ماه می امسال معرفی شد، یک محصول جدید در راه دارد.
 
image
 
این مدل جدید یک صفحه نمایش 2.2 اینچی روی لبه بیرونی خود دارد که به نوعی مکمل صفحه نمایش 3 اینچی در لبه داخلی است. این گوشی که مشخصاتی بسیار ساده و ابتدایی دارد از یک دوربین 3 مگاپیکسلی بهره می برد و تنها با شبکه های مخابراتی نسل دوم یا 2G کار می کند. همچنین این گوشی به یک GPS نیز مجهز است. 
قابلیت جالبی که آن را برای افراد مسن کاربردی تر می کند این است که این تلفن می تواند در صورتی که برای مدت زمان مشخصی توسط صاحب خود استفاده نشود، بستگان و افرادی را که از قبل مشخص شده از این اتفاق باخبر کند. 
این گوشی در حال حاضر با قیمت حدودی 280 دلار در کره جنوبی عرضه می شود و اینکه آیا این گوشی در خارج از کره نیز عرضه خواهد شد یا نه اطلاعی در دست نیست. 
 
image
 
منبع: engadget.com
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۷
یعنی پول پرست تر از این سامسونگ ندیدم والا همش کپی میکنه نه کیفیت داره نه............... کلا فقط سری note رو تو سامسونگ قبول دارم بقیه گوشیاش مخصوصا سری s مفت نمیارزن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
ببينيد من خودم طرف دار پرو پا قرص شركته اپلم اما نميتونم از اين بگزريم كه سامسونگ داره محصولات بسيار خوبي نسبت به روند كارش بيرون ميده هر گوشي اي هنگ ميكنه حتي s5 يا 5s يا 6 plus يا ر گوشي ديگه اي اگر منصف انه به اين قضيه نگاه كنيم ميبينيم كه سامسونگ اين گوشيو با بهترين حالت كار براي كسايي كه سن بالا دارن انتخاب و درست كرده اين گوشي براي أمثال ما جؤوا نيست كه بيايم براش در مورد خودشون نظر بديم منصف باشيد و قبول كنيد سامسونگ جزؤه شركت هاي قدر در ساخت اسمارت فون و هر گوشي ديگه اي هست اگر با من موافقين +. اگر مخالفين -

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۵
بنظرمن بهترین گوشیه سامسونگه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۵
شرط مي بندم تاحالا تو عمرت ١١٠٠ از نزديك نديدي بعد داري درباره سامي و اچ تي سي و موتورلاو...نظر مي دي برو مار بازيتو كن

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۵
عزیزم من ه ت س یا همون htc شمارو داشتم evo 3d اول اینکه اولاش که تو بازار امده بود خریدم دوم باطریش اشغاله دکمه هاش کلا خراب یشه برا پاورش و صداش ولی سامی عزیز همه جوره عالی