خانهاخبار
تقویم جدید گوگل برای اندروید و iOS

تقویم جدید گوگل برای اندروید و iOS

جی اس ام: گوگل اخیرا نرم افزار تقویم خود را به طور کلی بازسازی کرد و این برنامه را نیز با استفاده از زبان طراحی Material Design، باز طراحی کرد. برنامه جدید هوشمند تر، رنگی تر و در حالت کلی بهتر از نسخه قبلی است.
۱۳۹۳/۸/۱۲

جی اس ام: گوگل اخیرا نرم افزار تقویم خود را به طور کلی بازسازی کرد و این برنامه را نیز با استفاده از زبان طراحی Material Design، باز طراحی کرد. برنامه جدید هوشمند تر، رنگی تر و در حالت کلی بهتر از نسخه قبلی است. استفاده از Material Design که این روز ها در حال فتح تمامی نرم افزار های گوگل است، موجب شده تا کار با نرم افزار تقویم، ساده تر و دلپذیر تر شود. اما طراحی جدید تنها تغییر این نرم افزار نبوده و مهم ترین بخشی که در آن بهتر شده، اضافه کردن رویداد های مختلف به تقویم است. برای مثال این برنامه، تمامی رویداد های که در برنامه Inbox (که اتفاقا چندی پیش منتشر شد) وجود دارد را به صورت خودکار به تقویم اضافه می کند. همچنین برای اضافه کردن یک رویداد، این برنامه در هنگام تایپ به شما پیشنهاداتی می دهد که کار اضافه کردن رویداد را ساده تر می کند. مثلا هنگامی که در حال تایپ نام دوست خود هستید برنامه به شما دوستانتان را پیشنهاد می دهد و یا مکان هایی را که می خواهید به رویداد اضافه کنید، بر اساس نزدیک بودن آنجا به شما پیشنهاد می دهد و در حالت کلی این بخش را ساده تر و لذت بخش تر می کند.

 

image

 

دیدن رویداد های پیش رو نیز در این تقویم ساده تر از هر برنامه دیگری است. به کمک ویژگی Schedule View، رویداد های شما در صفحه اصلی به شکل بزرگ و رنگی و گاها با عکس هایی مرتبط به آن رویداد نمایش داده می شوند. علاوه براین ها ویژگی های جذاب و هوشمندانه دیگری نیز به این نرم افزار اضافه شده اند.

این برنامه فعلا برای اندروید Lollipop (آبنبات چوبی)  در دسترس است ولی به زودی برای اندروید های ۴.۱ به بالا نیز از طریق فروشگاه Play Store عرضه خواهد شد.

گوگل کاربران اپل را فراموش نکرده و قول عرضه این نرم افزار را برای iOS هم داده است. در ادامه می توانید ویدیو معرفی این نرم افزار را مشاهده کنید.

 

درهمین رابطه : Google Inbox؛ آینده‌ صندوق دریافتی ایمیل ها 

 

 

تقویم جدید گوگل برای اندروید و iOS

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۳
گوگل بفکر مایکروسافت و اپل و شاید دیگر برند ها باشه ولی شرکتی مثل اپل فقط بفکر خودش و کاربرانش وقتی یه اپلیکیشن میده بیرون فقط اپلی ها میتونن استفاده کنن ولی گوگل یه اپلیکیشن میده بیرون هم برای Android و هم ios و شاید برای microsoft هم بده مثل بعضی ها از خودراضی نیست.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۳
گوگل دایه دلسوز تر از مادر شده (بره همون اندروید چهارش که ماه دسامبر نداره حل کنه ) در ضمن ای او اس بهترین تقویمو داره هر کس ایفون داره میدونه

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۳
درود بر گوگل و اندرویدش که به فکر اپل هم هست

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۳
منم از اون کیک ابیه میخواام.100 دفخ گفت دس