خانهاخبار
معرفی یک اندرویدی لوکس از کمپانی روسی Gresso

معرفی یک اندرویدی لوکس از کمپانی روسی Gresso

– جی اس ام: کمپانی روسی Gresso که پیش از این چند مدل از تلفن های هوشمند لوکس را معرفی کرده بود به تازگی از یک مدل جدید به نام Regal R1 رونمایی کرده است. این گوشی ابعادی برابر با 143.2 در 70.2 در 8.8 میلیمتر دارد و نکته جالب توجه درباره آن، دست ساز بودن و بدنه تیتانیومی آن است.
۱۳۹۳/۸/۱۱
– جی اس ام: کمپانی روسی Gresso که پیش از این چند مدل از تلفن های هوشمند لوکس را معرفی کرده بود به تازگی از یک مدل جدید به نام Regal R1 رونمایی کرده است. این گوشی ابعادی برابر با 143.2 در 70.2 در 8.8 میلیمتر دارد و نکته جالب توجه درباره آن، دست ساز بودن و بدنه تیتانیومی آن است. مشخصات سخت افزاری آن شاید خیلی هیجان انگیز نباشد و در کنار محصولات میان رده بازار قرار بگیرد اما ظاهر لوکس و زیبایی که دارد بدون شک از جهات دیگری توجه ها را به سمت خود جلب می کند. 
 
این تلفن هوشمند که با اندروید 4.2 عرضه می شود از یک صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی استفاده می کند و از یک پردازنده 4 هسته ای 1.5 گیگاهرتزی به همراه 2 گیگ رم نیرو می گیرد. یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 5 مگاپیکسلی در جلوی آن قرار گرفته است. حافظه داخلی آن 32 گیگابایت است و به اینکه آیا از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند یا نه اشاره ای نشده است. 
 
به گفته کمپانی Gresso گوشی Regal R1 با قیمت 3 هزار دلار به بازار عرضه می شود و تنها 999 عدد از آن ساخته خواهد شد که شماره ساخت هر نسخه روی بدنه آن هک شده است. هم اکنون فروش آنلاین این گوشی در وب سایت کمپانی Gresso آغاز شده و به صورت رایگان به تمام دنیا ارسال خواهد شد. در ادامه عکس هایی از این گوشی لوکس را مشاهده می کنید:
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (39 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۶
این اپلی ها تا بود که میگفتن سونی از رو ما زده حالاهم که این فردا میگن ایسوس لپتاباشو از رو گوشیهای ما زده

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۳
harfam ba onai hast k migan in kojash shabihe iphone?akhe iphone az nazdik didi?hata lamsesh kardi k in harfo mizani?

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۳
آخه شمایی که میگی فلان گوشی از این گوشی بهتره،مگه با این گوشی کار کردین و از کارایش با خبرین که همچین حرفایی میزنین.یه خورده مختون رو به کار بندازین

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۲
Iphone ماله باباته مگه؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۲
لایک داری داش Only Apple Inc