خانهاخبار
مایکروسافت دستبند ورزشی خود را معرفی کرد

مایکروسافت دستبند ورزشی خود را معرفی کرد

– جی اس ام: مدتی بود که خبرهایی از گجت پوشیدنی مایکروسافت به گوش می رسید. در ابتدا انتظار می رفت گجت مذکور یک ساعت هوشمند باشد اما ناگهان مایکروسافت از یک دستبند ورزشی رونمایی کرد. Microsoft Band نام این دستبند است که فعلا فقط در فروشگاه آنلاین مایکروسافت با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می شود. این دستبند از ۱۰ سنسور متفاوت از جمله سنسور نوری تشخیص ضربان قلب و سنسور تشخیص میزان اشعه ایکس در نور محیط و GPS استفاده می کند.
۱۳۹۳/۸/۱۰
– جی اس ام: مدتی بود که خبرهایی از گجت پوشیدنی مایکروسافت به گوش می رسید. در ابتدا انتظار می رفت گجت مذکور یک ساعت هوشمند باشد اما ناگهان مایکروسافت از یک دستبند ورزشی رونمایی کرد. Microsoft Band نام این دستبند است که فعلا فقط در فروشگاه آنلاین مایکروسافت با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه می شود. این دستبند از ۱۰ سنسور متفاوت از جمله سنسور نوری تشخیص ضربان قلب و سنسور تشخیص میزان اشعه ایکس در نور محیط و GPS استفاده می کند. این دستبند می تواند پارامترهایی نظیر تعداد ضربان قلب، تعداد قدم ها، میزان کالری سوزانده شده و وضعیت خواب صاحب خود را محاسبه کند.
 
image
 
مایکروسافت بند با ترکیب اطلاعاتی که سنسورها بدست می آورند با اطلاعاتی که کاربر در پروفایل خود وارد می کند مانند قد، وزن، سن و جنسیت یک گزارش دقیق از میزان فعالیت وی را محاسبه و روی صفحه نمایش 1.4 اینچی رنگی و لمسی که روی خود دارد نمایش می دهد.
همراه با مایکروسافت بند، اپلیکیشن Microsoft Health نیز عرضه شده اطلاعات را از دستبند جمع آوری و مدیریت می کند. این اپلیکیشن برای هر سه پلتفرم ویندوز فون، اندروید و آی او اس عرضه شده و کاربران تمام این سیستم عامل ها می توانند از این دستبند استفاده کنند. 
از دیگر قابلیت های این دستبند نمایش نوتیفیکیشن های دریافتی روی تلفن هوشمند است. روی صفحه نمایش آن می توان از نوتیفیکیشن های مربوط به ایمیل ها، پیامک ها و تماس ها مطلع شد. نوتیفیکیشن ها همانند طراحی ویندوز فون به صورت کاشی هایی روی صفحه نمایش مایکروسافت بند نمایش داده می شوند. 
با توجه به سنسورهای متعددی که در آن استفاده شده و همچنین صفحه نمایش آن، به نظر می رسد این دستبند به یک باتری قوی نیاز دارد. با توجه به عکس های آن می تواند حدس بندهای قطور این دستبند با باتری پر شده تا میزان نگهداری شارژ در آن به میزان قابل قبولی برسد. اگرچه هنوز مشخص نیست مایکروسافت بند دقیقا چند ساعت می تواند شارژ الکتریکی داشته باشد. روش شارژ باتری آن نیز به شیوه القایی است. در لبه داخلی دستبند و زیر صفحه نمایش پین هایی قرار گرفته که شارژر با اتصال مغناطیسی به این پین ها دستبند را شارژ می کند.
مایکروسافت را شاید بتوان آخرین شرکت مشهوری دانست که وارد گجت های پوشیدنی شده است. دلیل این تأخیر می تواند عرضه محصولی بهتر و کارآمدتر از محصولات سایر رقبا باشد. به نظر شما دستبند مایکروسافت می تواند بازار کمپانی های دیگر نظیر سونی، سامسونگ، ال جی و ... را در این زمینه به خطر بیاندازد ؟  
در ادامه عکس هایی از این دستبند را مشاهده می کنید:
 
image
 
image
 
image
 
image
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۲
فوق العاده. ست

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۲
خیلی زیباست

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۰
چيزي بهتر از اين انتظار داشتم

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۰
لایک

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۰
مایکروسافت با این دستبند به سایر کمپانی ها آموخت که مهم ارایه ی یک محصول با قیمت مناسب و امکانات نرم افزاری بالاست! نه این که ساعت هوشمند و یا دستبند از باند 3g پشتیبانی کنه!!