خانهاخبار
در چند روزه اخیر SMS ها به مقصد نرسیدند!

در چند روزه اخیر SMS ها به مقصد نرسیدند!

به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایسنا، به دنبال بروز اختلال در ارسال پیام کوتاه (SMS) مشترکان تلفن همراه دولتی از عصر روز شنبه، معاون نظارت و مدیریت ........
۱۳۸۵/۱۰/۱۸
به گزارش گروه خبری GSM به نقل از ایسنا، به دنبال بروز اختلال در ارسال پیام کوتاه (SMS) مشترکان تلفن همراه دولتی از عصر روز شنبه، معاون نظارت و مدیریت شبکه ارتباطات سیار گفت: این اختلالات از بعدازظهر روز شنبه و به علت ارتقای نرم افزاری در یکی از مراکز سوییچ SMS ارتباطات سیار پیش آمد و تا حدودی مشکلاتی در ارسال SMS ها وجود داشت.
محمد حسین فلاح اصغری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: پیام های کوتاه در بعضی از نواحی تهران حداقل باید دو بار ارسال می شد تا به مقصد برسد، اما سیستم SMS قطع نشده بود و تنها تنگناهایی در مسیر SMS وجود داشت; در حال حاضر این مشکلات رفع شده است و مشکلی در مراکز SMS کشور وجود ندارد.
وی دربارۀ علت این ارتقای نرم افزاری در شبکه تصریح کرد: وقتی تجهیزات جدیدی وارد شبکه می شود، این امر برای یکنواخت کردن شبکه با سیستم های قبلی انجام می گیرد.
معاون نظارت و مدیریت شبکۀ ارتباطات سیار خاطر نشان کرد: در زمان مناسبت های خاص یا اعیاد نیز سعی می کنیم ظرفیت مرکزهای سوییچ را افزایش دهبم تا با توزیع ترافیک در سطح شش مرکز SMS کشور از بروز هر گونه اختلال و تنگنا جلوگیری کنیم.
وی همچنین دربارۀ علت بروز مشکل در مکالمات تلفنی برخی مشترکان اظهار کرد: هیچ گزارشی مبتنی بر بروز اختلال در مکالمات مشترکان به بخش نظارت و مدیریت شبکۀ ارتباطات سیار اعلام نشده است.
این در حالی است که همزمان از روز گذشته، بسیاری از ارتباط های مشترکان در تهران با قطعی های متناوبی مواجهند.
 
                                       
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)