خانهاخبار
اولین ویدئو آنباکس Nexus 6

اولین ویدئو آنباکس Nexus 6

جی اس ام: ساعاتی پیش در کشور آمریکا نکسوس 6 رسما برای فروش در وب سایت گوگل پلی عرضه شد که البته بعد از مدتی نیز تمامی مدل های موجود تمام شد و به فروش رفت. در همان ساعت ابتدایی نیز وب سایت PhoneArena دستگاه خود را دریافت کرد و در اولین اقدام، یک ویدئو از جعبه گشایی این دستگاه منتشر کرد.
۱۳۹۳/۸/۸

جی اس ام: ساعاتی پیش در کشور آمریکا نکسوس 6 رسما برای فروش در وب سایت گوگل پلی عرضه شد که البته بعد از مدتی نیز تمامی مدل های موجود تمام شد و به فروش رفت. در همان ساعت ابتدایی نیز وب سایت PhoneArena دستگاه خود را دریافت کرد و در اولین اقدام، یک ویدئو از جعبه گشایی این دستگاه منتشر کرد. جعبه نکسوس 6 طراحی متفاوتی با نکسوس های قبلی دارد و به شکل کاملا ساده و یا مینیمال طراحی شده است. در جلوی جعبه تنها عبارت 6 نوشته شده است و در کنار جعبه با دو برچسب نام دستگاه همراه با مدل و رنگ دستگاه، نوشته شده است. 

نکته قابل توجهی که در این آنباکس مشاهده می شود نبود Earphone در بسته بندی نکسوس 6 است. در سال های گذشته نیز نکسوس 4 و نکسوس 5 درون جعبه خود Earphone نداشتند که بسیاری این مورد را به دلیل قیمت ارزان دستگاه می دانستند. اما این بار که ارزان ترین مدل نکسوس 6 با قیمت 649 دلار عرضه می شود، نبود Earphone درون بسته بندی کمی عجیب است. ویدئو اولین آنباکس نکسوس 6 را می توانید در زیر مشاهده کنید.

 

اولین آنباکس نکسوس 6

 

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۲۲
مگه موتورولا و گوگل بيكارند كه واسه هر موبايلي يك جعبه اختصاصي طراحي كنند؟!

مهمان

۱۳۹۳/۸/۱۰
این یارو فکر کنم تا حالا موبایل ندیده بود فقط داشت میچرخوند :|

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
ای بابا! اینم که هدست نداره!!!!!!!!! مشکاشون با هدست چیه؟؟؟؟؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
جعبش عين آيفون 6 هم خود جعبش هم نوع باز شدنش هم كاتالوگاش همچيه جعبش كپي بود!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۸/۹
کی وارد بازار ایران می شه