خانهاخبار
آیا آی پد ایر 2 هم خم می شود؟ +ویدیو

آیا آی پد ایر 2 هم خم می شود؟ +ویدیو

: آیفون 6 پلاس در جیب شما خم می شود، این تیتر خبرهایی بود که بعد از معرفی آیفون 6 پلاس تمام دنیای مجازی را پر کرد. اکنون یک محصول جدید از اپل معرفی شده پس باید منتظر تیترهایی مانند آیا آی پد ایر 2 هم خم می شود باشیم.
۱۳۹۳/۸/۴

: آیفون 6 پلاس در جیب شما خم می شود، این تیتر خبرهایی بود که بعد از معرفی آیفون 6 پلاس تمام دنیای مجازی را پر کرد. اکنون یک محصول جدید از اپل معرفی شده پس باید منتظر تیترهایی مانند آیا آی پد ایر 2 هم خم می شود باشیم. شاید شما بتوانید حدس بزنید که آی پد ایر 2 هم خم می شود یا خیر اما برای اطمینان به پاسخ خودتان بهتر است دو ویدیوی زیر را نگاه کنید.

 

image

 

در ویدیوی اول فشار برای خم کردن آی پد ایر 2 از روبرو و از طرف شیشه آن وارد می شود و در ویدیوی دوم فشار از سمت قاب پشتی وارد می شود. نتیجه این دو آزمایش را در ادامه مشاهده کنید.

 

- تست خم شدن آی پد ایر 2 

 

 

 

به نظر می رسد با توجه به بزرگ بودن سطح آی پد نسبت به ضخامت آن، خم شدن در اثر فشار چیزی طبیعی باشد و قطعا کاربران آی پد ایر 2 نباید نگرانی بابت خم شدن این دستگاه داشته باشند چون بعید است کسی آی پد را بتواند مثل آیفون 6 پلاس در جیب عقب خود قرار دهد! 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۵
خدا وکیلی اینا بیکارن من ایپد3 دارم مه بعد از یه مدتی افتاد شکست اقام حسابی بم فهموند تبلت یه چیزه با ارزشه ولی اینا انگار نه انگار

مهمان

۱۳۹۳/۸/۵
gold میشه طلایی silver هم میشه نقره ای نه سفید

مهمان

۱۳۹۳/۸/۵
سلام عزیز من از لحاظ باتری که بهتره واقعا ولی فک کنم چند ماه پیش بود تست خم شدن نوت 4 رو هم گذاشتن شما که طرفداره ماکروسافتو نوکیا هستی از برند خودت دفاع کن و وارده بحس ما سامسونگی ها و اپلی های عزیز نشو ممنون.

مهمان

۱۳۹۳/۸/۵
اینم میخوایین بزارین تو جیبتون ک فیلم خم شدنش مزارین؟

مهمان

۱۳۹۳/۸/۵
من خودم خيلي ايفون رو دوست ندارم ولي ويديو اولي يکم تخيلي بود چون هر چي باشه طلق نيس که اونجوري بشکنه و خورد شه الومينيم هست ناسلامتي