خانهاخبار
iMac و Mac Mini جدید معرفی شد

iMac و Mac Mini جدید معرفی شد

جی اس ام: آیپد های جدید تنها محصولات معرفی شده در کنفرانس امشب اپل نبود. در این مراسم از نسخه های جدید iMac با صفحه نمایش Retina و همچنین نسخه جدید iMac رونمایی شد.
۱۳۹۳/۷/۲۴

جی اس ام: آیپد های جدید تنها محصولات معرفی شده در کنفرانس امشب اپل نبود. در این مراسم از نسخه جدید iMac با صفحه نمایش Retina و همچنین نسخه جدید Mac mini رونمایی شد. 

 

image

 

زمانی که هنوز نمایشگرهای 4K به تولید انبوه نرسیده اند و همه گیر نشده اند اپل یک نمایشگر 5K را روی آی مک جدید قرار داده است. این صفحه نمایش ۶۷ درصد پیکسل های بیشتری نسبت به صفحه نمایش های 4K دارد. رزولوشن آی مک جدید ۵۱۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسل و سایز آن ۲۷ اینچ است، این بیشترین رزولوشنی است که تا به حال روی کامپیوترهای all in one قرار گرفته است. آی مک جدید در لبه های خود قطر ۵ میلیمتری دارد که نشان می دهد در قسمت لبه حتی از یک آیفون ۶ نیز نازک تر است. آی مک رتینا با یک پردازنده چهار هسته ای Core i5 با فرکانس کاری 3.5 گیگاهرتز عرضه می شود که ۸ گیگ رم در کنار آن قرار گرفته است. پردازنده گرافیکی آن مدل Radeon R9 M290X و ساخت AMD است. همچنین ۱ ترابایت فیوژن درایو به عنوان فضای ذخیره اطلاعات در آی مک رتینا قرار گرفته است. قیمت آی مک رتینا از ۲۵۰۰ دلار در مدل پیش فرض شروع می شود که می توان آن را در مدل های دیگر با پردازنده ۴ گیگاهرتزی Core i7 و ۳۲ گیگابایت رم و فیوژن درایو ۳ ترابایتی سفارش داد. 

 

image

 

در کنار آی مک رتینا نسخه جدید کامپیوترهای مک مینی اپل نیز امشب معرفی شدند. مک مینی ها کامپیوترهای کاملی هستند که در سایز بسیار کوچکی ساخته می شوند و با اتصال یک مانیتور و ماوس و کیبورد می توان به صورت رومیزی از آن ها استفاده کرد. مک مینی های جدید در سه مدل ۵۰۰، ۷۰۰ و ۱۰۰۰ دلاری که به ترتیب مجهز به پردازنده های Core i5 با فرکانس کاری 1.4 و 2.6 و 2.8 گیگاهرتزی هستند عرضه شده اند. مک مینی های جدید نیز از امروز از طریق سایت اپل قابل سفارش هستند.

صفحه مربوط به مشخصات کامل مک مینی های جدید

صفحه مربوط به مشخصات کامل آی مک رتینا

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۶
سامسونگ تخصصش رو گوشیه نه صفحه نمایش اونم سامسونگه نه سامسوسک اگه سوسک بودن سیبتونو میخوردن داریم بهتون رحم میکنیم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۶
خیلی چیزا زود تر از موعود اومدن مردم ازش استقبال نکردن

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۶
دوست عزيز اين ميزان رزولوشن براي اديت و تدوين عكس و فيلم در نظر گرفته شده، و البته در وبگردي هم خيلي خوبه، هدف از ساخت اين دستگاه تماشاي فيلم نبوده! گرچه هنگام پخش تمام صفحه فيلم فول اچ دي رزولوشن خودشو مطابقت ميده

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۶
اقا دنیا 4K مونده بودیم حالا کی بیاد 5K رو جمع کنه واقعا تمام کمپانی ها رو میترکونه شما میگی نه نگاه کن (همه ورسکشت میشن) اصلا اگه بیاد ..... نمیتونم با زبون بگم چه اعجوبه ای اصلا نمیشه با زبون گفت

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۶
باید هم گرون باشه میدونی دنیا تو 4kمونده اپل داره5kمیزنه