خانهاخبار
عکس نکسوس 6 چند ساعت پیش از معرفی به بیرون درز کرد

عکس نکسوس 6 چند ساعت پیش از معرفی به بیرون درز کرد

جی اس ام: Evleaks را به خاطر دارید؟ به خاطر دارید که گفتیم، شخصی که پشت این منبع خبری بود بازنشسته شد، اما به نظر می‌آید با اینکه بازنشسته شده کار خود را تمام نکرده است. امروز عکسی از نکسوس 6 توسط گرداننده evleaks سابق، پخش شده است.
۱۳۹۳/۷/۲۲

جی اس ام: Evleaks را به خاطر دارید؟ به خاطر دارید که گفتیم، شخصی که پشت این منبع خبری بود بازنشسته شد، اما به نظر می‌آید با اینکه بازنشسته شده کار خود را تمام نکرده است. امروز عکسی از نکسوس 6 توسط گرداننده evleaks سابق، پخش شده است.

 

همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید، نکسوس 6 شباهت زیادی به Moto X دارد و اندروید L نیز به خوبی بر روی آن خودنمایی می‌کند. این گوشی احتمال زیاد ساخت موتورولا خواهد بود و صفحه نمایش آن 5.9 اینچی با کیفیت 2560×1440 پیکسل است. از دیگر مشخصات احتمالی این نکسوس می‌توان به پردازنده اسنپدراگون 805، رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، باتری 3200 میلی آمپری و دوربین 13 مگاپیکسلی اشاره کرد.

 

در ضمن تبلیغ گوگل برای نکسوس 6 و نکسوس 9  را می‌توانید در این خبر مشاهده کنید.

 

به احتمال زیاد این گوشی به همراه نکسوس 9 چهارشنبه 23 مهر و یا 24 مهر معرفی خواهند شد، با همراه باشید تا ببنیم گوگل این بار چه نکسوسی را به جهان اندروید معرفی خواهد کرد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (27 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۴
طراحیش خیلی قشنگه فک کنم قیمتش زیاد باشه من که ال جی G3 32Gb دارم فعلا باید قید این یکیو بزنم هرکسی خرید نوش جونش هههه(-:

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
اين گوشي جدا از بحث موتورولا هست

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
گوشی جدید موتورولا driod turbo صفحه qhd داره.نکسوس 6 هم 100% توسط موتورولا ساخته می شه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
سلام.اگه موتورولا نباشه حتما میخرمش چون اگه موتورولا باشه کمیاب تره تو بحث فروشم که بد میخرندش لوازم جانبی هم مانند تنوع در گارد و غیره...هم کمتره نسبت به بقیه برندها

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
والا همچنین می گی به تکنولوژی نرسیده که انگار درباره یه شرکت عقب افتاده صحبت می کنی.خوبه اولین موبایل دنیا توسط موتورولا ساخته شد.اون موقع ال جی آبمیوه گیری تولید می کرد.کیفیت محصولاتش خیلی از ال جی بالاتره.در ضمن مگه تمام کمپانی ها خودشون نمایشگر موبایل تولید می کنند؟همین شرکتهای ال جی سامسونگ شارپ تولید می کنند و می فروشند