خانهاخبار
طرح های مفهومی از آیپد ایر جدید

طرح های مفهومی از آیپد ایر جدید

– جی اس ام: به نظر شما چقدر احتمال دارد که طراحی آیپدهای جدید همانند آیفون ۶ و ۶ پلاس باشد ؟ طرح هایی که در زیر می بینید یک تصاویر رندر شده است که یک طراح به نام Martin Hajek منتشر کرده است. اگر چه بعید است لنز دوربین آیپد نیز همانند آیفون از بدنه بیرون زده باشد و اپل از همچین طرحی استفاده کند اما شاید ایجاد یک تغییر محسوس در طراحی بدنه آیپد بعد از ۳ سال بازخورد خوبی از طرف طرفداران و خریداران آن داشته باشد.
۱۳۹۳/۷/۲۲
– جی اس ام: به نظر شما چقدر احتمال دارد که طراحی آیپدهای جدید همانند آیفون ۶ و ۶ پلاس باشد ؟ طرح هایی که در زیر می بینید یک تصاویر رندر شده است که یک طراح به نام Martin Hajek منتشر کرده است. اگر چه بعید است لنز دوربین آیپد نیز همانند آیفون از بدنه بیرون زده باشد و اپل از همچین طرحی استفاده کند اما شاید ایجاد یک تغییر محسوس در طراحی بدنه آیپد بعد از ۳ سال بازخورد خوبی از طرف طرفداران و خریداران آن داشته باشد. نظر شما در مورد این طرح ها چیست ؟
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
image
 
 
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
اين نخواهد بود و صددرصد تماماً شبيه همون آيپد اير ميشه...باور نكنيد .ويدئو لو رفته آيپد اير٢ توي آپارات هست اون ويدئو رو جي اس ام ميزاشت آبرومندانه تربود

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
این کی بوده فته با فوتوشاپ cs6 ایفونو بزگ کرده اسمشو گذاشه ایپد (این تصویرم فقط به درد خودش میخوره )

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
یه بار ریست کن دوباره امتحان کن ببین ارتباطت برقرار میشه ؟ شما بهتره بری با نوکیا 3310 ارتباط برقرار کنی خط هم نداره راحت کانکت میشی..

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
apple faghat ipad

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
man har kariii mikonam nemitoonam ba un khat hay poshtesh ertebat bargharar konam!!! akhe in che tarhiee? kash ye negah be poshte htc ONE mindakht aghalan