خانهاخبار
تصویر فاش شده از لاجیک برد آپید ایر جدید و شایعات پیرامون آن

تصویر فاش شده از لاجیک برد آپید ایر جدید و شایعات پیرامون آن

– جی اس ام: همانطور که در خبرها داشتیم اپل ۲ روز دیگر یعنی ۱۶ اکتبر یا ۲۴ مهر قصد دارد در مراسمی از آیپد ایر جدید و احتمالا آی مک و مک مینی جدید رونمایی کند. حال امروز تصویری از برد استفاده شده در آیپد ایر جدید فاش شده که نشان می دهد پردازنده آن A8X خواهد بود.
۱۳۹۳/۷/۲۲
– جی اس ام: همانطور که در خبرها داشتیم اپل ۲ روز دیگر یعنی ۱۶ اکتبر یا ۲۴ مهر قصد دارد در مراسمی از آیپد ایر جدید و احتمالا آی مک و مک مینی جدید رونمایی کند. حال امروز تصویری از برد استفاده شده در آیپد ایر جدید فاش شده که نشان می دهد پردازنده آن A8X خواهد بود. پیش از این مشخص شده بود که اپل در آیپد ایر جدید، برای اولین بار در یک دستگاه مبتنی بر iOS از ۲ گیگ رم استفاده خواهد کرد و حالا عکس فاش شده این مورد را نیز تصدیق می کند. 
در این عکس یک ماژول حافظه ۱۶ گیگابایتی مشخص است که نشان می دهد آیپد ایر جدید نسخه ۱۶ گیگی هم خواهد داشت. این احتمال وجود دارد که همانند آیفون، اپل نسخه ۳۲ گیگی آیپد را حذف کند و تبلت خود را تنها در نسخه های ۱۶ و ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کند.
 
image
 
همچنین اپل همزمان نسخه جدید آیپد مینی رتینا را نیز در همایش ۲۴ مهر معرفی خواهد کرد که پیش بینی می شود غیر از رم ۱ گیگابایتی و صفحه نمایش کوچکتر تفاوت دیگری با آیپد ایر جدید نداشته باشد. خبر دیگری که در خصوص آیپد ایر جدید این هفته منتشر شد احتمال استفاده از صفحه نمایش رتینا اچ دی در آن بود. در صورت صحیح بودن این خبر باید منتظر بهترین صفحه نمایش در بین تبلت های موجود در بازار باشیم.
زمان زیادی تا به واقعیت پیوستن این شایعات وجود ندارد. پنجشنبه ۲۴ مهر ساعت ۲۰:۳۰ با وبلاگ نویسی زنده همراه باشید تا ببینیم اپل اینبار چگونه همه توجهات را به سمت خود جلب می کند.
 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
با عرض پوزش اصلاح ميکنم من خيلي خوشحالم که جي اس ام مراسم را بصورت مستقيم پوشش ميدهد

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
امروز رفتم فروشگاه يه کم با آيپد اير کار کردم ديدم بيخود همه سرو کله نميشکنند براش يه غول تکنولوژي بود برا خودش حال من ديگه نميدونم پنج شنبه اپل ديگه چه غوغايي ميخواد بکنه.....من دوست داوم به زودي اين ابرتکنولوژي را از نزديک ببينم.... خيلي خوشحالم که جي ام اس مستقيم. مراسم را پوشش ميده

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
دوسته عزیز این واقعا ایده ی بدیه وقتی که ایفون 6پلاس هست بری ایپد مینی بگیری چون تفاوت فاحشی ندارند !!!از لحاظ اندازه عرض کردم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
اين بوى حفاظت از اطلاعات ابل

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
نه بابا راست میگی