خانهاخبار
ترس گوگل از آینده؛ منتظر یک گوگل دیگر هستیم، رقیب کنونی ما یاهو و بینگ نیستند، آمازون است

ترس گوگل از آینده؛ منتظر یک گوگل دیگر هستیم، رقیب کنونی ما یاهو و بینگ نیستند، آمازون است

جی اس ام: رئیس گوگل یعنی اریک اشمیت، در برلین سخنرانی داشته و در این سخنرانی گفته که بزرگترین رقیب موتور جستجوگر گوگل یاهو و یا بینگ نیستند و گوگل از یک رقیب دیگر به اسم آمازون ترس بیشتری دارد.
۱۳۹۳/۷/۲۲

جی اس ام: رئیس گوگل یعنی اریک اشمیت، در برلین سخنرانی داشته و در این سخنرانی گفته که بزرگترین رقیب موتور جستجوگر گوگل، یاهو یا بینگ نیستند و گوگل از یک رقیب دیگر به اسم آمازون ترس بیشتری دارد.

 

اشمیت گفته: "بسیاری از افراد فکر می‌کنند رقیب اصلی ما یاهو و یا بینگ است، اما در حقیقت بزرگترین رقیب جستجوگری ما آمازون است. مردم آمازون را به عنوان یک موتور جستجوگر نگاه نمی‌کنند اما اگر کسی دنبال خرید چیزی باشد جایی که به طور حتم به آن سر خواهد زذ، آمازون است. آنچه واضح است، آمازون بیشتر بر روی بخش تجاری تمرکز دارد و به سوالات و جستجوهای کاربران پاسخ می‌دهد، درست مانند آنچه ما انجام می‌دهیم."

 

 

image

 

اشمیت همچنین اشاره کرده، با اینکه در حال حاضر 90 درصد مارکت جستجوی اینترنتی، در دست گوگل است، اما آن‌ها نگران یک گوگل دیگر هستند.

 

او گفته: "کسی در جایی مانند یک گاراژ اسلحه خود را به سمت ما نشانه رفته، به این موضوع اعتقاد دارم، زیرا پیش از این ما هم در گاراژ بودیم. تغییرها از جایی می‌آیند که شما کمترین انتظار را از آن دارید."

 

به نظر شما روزی موتور جستجوگری خواهیم دید که جای گوگل را بگیرد؟

 

منبع: androidcentral

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
عجب دوچرخه ی ضایعی سوار شده !!!!!

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۳
رقیب کنونیش اپله که با یه مدل گوشی ای اواس همه هزار مدل گوشی اندروید رو به خاک مالیده

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
همیشه جا برای پیشرفت آدم های خلاق هست!!!! فقط لازمه کار, ایده نو با کارایی عالی!!!! پژوهشگر.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
یک درصد هم فکرش رو نکن