خانهاخبار
نکسوس ۶ این ماه معرفی خواهد شد

نکسوس ۶ این ماه معرفی خواهد شد

جی اس ام: همانطور که که می‌دانید گوگل در حال تدارک دو محصول جدید از سری نکسوس است که یکی فبلت Nexus 6 ساخت شرکت Motorla و دیگری تبلت Nexus 9 ساخت شرکت HTC است. روز گذشته HTC رسما تایید کرد که تقریبا یک هفته با معرفی تبلت Google Nexus 9 فاصله داریم و امروز نیز برخی از منابع خبر از عرضه Nexus 6 در ماه جاری میلادی دادند.
۱۳۹۳/۷/۱۸

جی اس ام: همانطور که که می‌دانید گوگل در حال تدارک دو محصول جدید از سری نکسوس است که یکی فبلت Nexus 6 ساخت شرکت Motorla و دیگری تبلت Nexus 9 ساخت شرکت HTC است. روز گذشته HTC رسما تایید کرد که تقریبا یک هفته با معرفی تبلت Google Nexus 9 فاصله داریم و امروز نیز برخی از منابع خبر از عرضه Nexus 6 در ماه جاری میلادی دادند. بنابراین حدود یک هفته دیگر شاهد مراسم گوگل برای معرفی این دو محصول جدید خواهیم بود. 

 

image

 

از مشخصات فنی تلفن نکسوس ۶ می‌توان به صفحه نمایش ۵.۹ اینچی با رزولوشن QHD و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت اشاره کرد. پردازنده این دستگاه هم  Snapdragon 805 خواهد بود و پرادزشگر گرافیکی آن Adreno 420 است. متاسفانه هیچ اطلاعی از قیمت و تاریخ شروع فروش نکسوس های جدید در دسترس نیست اما تاریخ معرفی این محصولات ممکن است به ۱۵ تا ۱۷ اکتبر باشد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (14 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۱
اومدی اشال بگیری نفهمیدی چ اشکالی بگیری

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۹
مگه از موتورولا با کیفیت تر هم هست؟!! ال جی رو که قورت میده توی کیفیت و طراحی

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۹
Nexus5همه چیزش عالی بود به جز باتریش،امیدوارم این دفعه باتری قویتری داشته باشه.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۹
Nexus5 همه چیزش عالی بود به جز باتری،امیدوارم این دفعه باتری قوی تری بزنن.

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۹
چه عجب یکی پیدا شد بگه آندروید مزخرفه. واقعاً هم که مزخرفه. هر نسخش رو هر گجتی با نسخه های دیگش متفاوته. کار کردن باهاش هم پر از پیچیدگیه. هیچ لذتی به کاربر نمیده. اینتر فیسش هم به درد ... می خوره. ولی ویندوزفون و آی او اس هر جفتشون خوبن.