خانهاخبار
HTC Re، رقیبی تازه برای GoPro Hero4

HTC Re، رقیبی تازه برای GoPro Hero4

جی اس ام: HTC تصمیم گرفت پای خود را از قلمرو تلفن های هوشمند فراتر بگذارد و به سراغ دوربین های سری Action Cam برود. امشب در کنفرانس Double Exposure که در شهر نیویورک برگزار شد، شرکت HTC یک دوربین کوچک با نام HTC Re معرفی کرد تا رسما وارد حوزه Action Cam شود.
۱۳۹۳/۷/۱۶

جی اس ام: HTC تصمیم گرفت پای خود را از قلمرو تلفن های هوشمند فراتر بگذارد و به سراغ دوربین های سری Action Cam برود. امشب در کنفرانس Double Exposure که در شهر نیویورک برگزار شد، شرکت HTC یک دوربین کوچک با نام HTC Re معرفی کرد تا رسما وارد حوزه Action Cam شود. این دوربین با ظاهر ساده و ارگونومی مناسب خود، از یک سنسور CMOS با سایز ۱/۲.۳ اینچی با رزلوشن ۱۶ مگاپیکسل در جلو بهره می برد و زاویه دید لنز این سنسور هم ۱۴۶ درجه است. این دوربین کوچک همچنین دارای گواهینامه IP57 است و در مقابل گرد و غبار و آب کاملا مقاوم است. بنابراین به راحتی می توانید با آن در زیر آب فیلم برداری کنید.

 

image

 

این دوربین می تواند ویدئوهای 1080P با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و به صورت صحنه آهسته با رزلوشن 720P و سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه فیلم برداری کند. بر روی دوربین هیچ دکمه ای برای خاموش یا روشن کردن دوربین وجود ندارد اما در عوض یک سنسور Grip درون HTC Re تعبیه شده و به محض اینکه دوربین را تکان بدهید، روشن می شود. پشت دوربین هم یک دکمه بزرگ Shutter وجود دارد که درون آن یک چراغ LED اعلان وضعیت هم وجود دارد. دربخش پایین این گجت هم یک جایگاه پورت Mini USB، درگاه حافظه جانبی SD Card و محل اتصال پیچی به سه پایه وجود دارد.

 

image

 

درون این دوربین یک باتری ۸۲۰ میلی آمپری قرار گرفته که با آن می توانید ۱۲۰۰ عکس با رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی بگیرید و یا یک ساعت و ۴۰ دقیقه به صورت مداوم و با رزولوشن 1080P فیلم برداری کنید. حافظه داخلی این دوربین ۸ گیگابایتی است اما می توانید از یک کارت حافظه SD تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت هم استفاده کنید. علاوه براین ها WiFi و Bluetooth 4.0 هم درون این دوربین قرار دارد که برای اتصال بی سیم به تلفن هوشمند کاربرد دارند. بنابراین می توان به سرعت به عکس ها و ویدئو های شکار شده دسترسی داشت و یا از آنها در نرم افزار HTC Zoe استفاده کرد.

اما یک Action Cam را باید بتوان در هر شرایط سختی به همراه داشت. برای این منظور شرکت تایوانی HTC یک مجموعه از لوازم جانبی هم برای این دوربین طراحی کرده تا در هر شرایطی بتوانید با آن صحنه های مختلف را شکار کنید. از استند برای داشبورد ماشین گرفته تا باتری اکسترنال و وسیله وصل کردن دوربین به دوچرخه در این لیست وجود دارد.

 

image

 

HTC Re در پایان ماه جاری میلادی در کشور آمریکا با قیمت ۱۹۹ دلار عرضه خواهد شد و تا پایان سال در کشورهای دیگر هم عرضه خواهد شد. به نظر شما آیا HTC Re می تواند رقیبی جدی برای GoPro Hero 4 که اخیرا معرفی شد، باشد یا خیر؟

در ادامه می توانید عکس های این دوربین جذاب و خوش دست را ببینید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۲
اچ تی سی فوق العادس فقط یه کم باید تو لوازم جانبی بیشتر تمرکز کنه، اونایی گوشیهاشو دارن میفهمن من چی میگم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۹
شبیه چپوق میمونه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۸
khodii htc brhtarine ye modat oft dasht vali alan az hamr jelo zade

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
به والله من طرفدار اچ تی سی هستم اما آخه من این رو بزارم رو داشبورد ماشین که چی بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ فقط به درد دوچرخه سوارها میخوره که تو این زمینه دوربین های زیادی هست که بارها دیدین رو کلاهشون و ...

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
عشق است htc