خانهاخبار
نرم افزار HTC Zoe برای اندروید منتشر شد؛ برای iOS بزودی

نرم افزار HTC Zoe برای اندروید منتشر شد؛ برای iOS بزودی

جی اس ام: یکی از ویژگی های نرم افزاری که همراه با تلفن های پرچمدار HTC ارایه می‌شود، HTC Zoe است. Zoe برای اولین بار و همراه با اولین نسل تلفن هوشمند HTC One M7 معرفی شد. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند ویدیو هایی کوتاه از رویداد ها و عکس هایی که قبلا گرفته بسازد.
۱۳۹۳/۷/۱۶

جی اس ام: یکی از ویژگی های نرم افزاری که همراه با تلفن های پرچمدار HTC ارائه می‌شود، HTC Zoe است. Zoe برای اولین بار و همراه با اولین نسل تلفن هوشمند HTC One M7 معرفی شد. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می‌تواند ویدئو هایی کوتاه از رویداد ها و عکس هایی که قبلا گرفته بسازد. اکنون با انتشار نسخه اندروید این نرم افزار می‌توان ویدیوهای ساخته شده را با دیگران در قالب یک شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشت. فعلا این برنامه به صورت نسخه آزمایشی Beta عرضه شده ولی تا پایان سال نسخه نهایی آن برای هردو سیستم عامل Android و iOS ارائه خواهد شد.

دانلود نسخه اندروید

 

image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

حمید

۱۳۹۴/۱۲/۱۵
وقتی zoe رو به روز رسانی کردم همش ارور میده...میشه کمکم کنید...هر کاری میکنم درست نميشه

مهمان

۱۳۹۳/۱۱/۳۰
سلام من برنامه ی zoeروبه روز رسانی کردم اما الان اجرا نمیکنه errorمیده بایدچیکار کرد

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۹
کدام قسمت گوگل پلی دانلود کنیم بیشتر راهنمایی کنید

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۸
دوست عزیز اچ تی سی همیشه به مردم اهمیت میده به خاطر همینه که برنامه ش رو گذاشته روی پلی ممکنه کسی این برنامه رو بخاد ولی سیستم ای او اس رو دوس داشته باشه یا مثلا سامسونگ یا سونی یا الجی ... بخاد بخره میخاد اونا هم بتونن استفاده کنن اینقد قابلیت هاییدیگه هست که اگه کسی بخاد اچ تی سی بخره میخره یه برنامه که چیزی نیست

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۸
تازه میخواد BlinkFeed رو هم عام کنه.همین مونده که سنس رو هم عام کنه.ای بابا