خانهاخبار
دعوت نامه اپل برای کنفرانس 24 مهر رسما ارسال شد

دعوت نامه اپل برای کنفرانس 24 مهر رسما ارسال شد

جی اس ام: همانطور که انتظار می‌رفت اپل در تاریخ ۲۴ مهرماه کنفرانسی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. این مراسم در سالن Town Hall در شهر Cupertino؛ جایی که مقر اپل در آن قرار دارد، برگزار خواهد شد.
۱۳۹۳/۷/۱۶

جی اس ام: همانطور که انتظار می‌رفت اپل در تاریخ ۲۴ مهرماه کنفرانسی برای معرفی محصولات جدید خود برگزار خواهد کرد. این مراسم در سالن Town Hall در شهر Cupertino؛ جایی که مقر اپل در آن قرار دارد، برگزار خواهد شد. ساعت برگزاری مراسم هم مثل همیشه ۹:۳۰ شب به وقت ایران خواهد بود و در پوستر مربوط به دعوتنامه اپل عبارت "زمان بسیار طولانی گذشته است" نوشته شده است.

 

image

 

پیش تر در خبر ها داشتیم که در مراسم قرار است نسل جدید آیپدها، iMac با صفحه نمایش رتینا و نسخه نهایی OS X Yosemite معرفی خواهند شد اما اکنون شایعات دیگری به گوش می‌رسد که خبر از معرفی نسل جدید Mac Mini را می‌دهد. خوشبختانه لازم نیست مدت طولانی برای فهمیدن درست یا غلط بودن این شایعات منتظر بمانیم. شما درباره این مراسم چه فکر می‌کنید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۸
فقط اپل 6

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
اپل تمام کمپانی ها را خواهد ترکاند (تمامی کمپانی های اندرویدی لطفا نامه ورشکستگی خود را از پیش نوشته و اماده کنید چون اپل میخواهد همه شما را ورشکسته کند )

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
ایشاا... که خیره:-) عاشقشم عاشق Apple

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
عاشق اپل و دعوتنامه هاشم خیلی هیجان داره مخصوصا کنفرانس ایفونش اپل حرف نداره شاید بعد استیو کمی افت کرد اما هنوزم همون اپله هر چی باشه از نوت 4 ک کاغذ میره توش بهتره اگه بخواین گوشی یا تبلتی رو با اون مقایسه کنید ( البته هیچ چیزی با اپل قابل مقایسه نیس) اچ تی سی ام 8 رو باهاش مقایسه کنید

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
فقط ايپد اير جديد با صفحه نمايش retiana hd و touch id و قدرتي برتر از ديگر رقبا لطفا سامسونگي ها نيان بگن حتما اين هم فلان ميشه و فلان پرچم بالاست اپلي ها لايك