خانهاخبار
کارخانه سازنده شیشه های Sapphire برای دستگاه های اپل ورشکسته شد

کارخانه سازنده شیشه های Sapphire برای دستگاه های اپل ورشکسته شد

جی اس ام: کارخانه سازنده شیشه سفایر برای دستگاه های اپل طی بیانیه ای رسمی ورشکستگی خودرا تحت باب 11 اعلام کرد. ورشکستگی تحت باب 11 به این معنی است که شرکت می تواند به فعالیت های عادی خود تا زمانی که مشکل طلبکاران حل شود، ادامه دهد.
۱۳۹۳/۷/۱۵

جی اس ام: کارخانه سازنده شیشه سفایر برای دستگاه های اپل طی بیانیه ای رسمی ورشکستگی خود را تحت باب 11 اعلام کرد. ورشکستگی تحت باب 11 به این معنی است که شرکت می تواند به فعالیت های عادی خود تا زمانی که مشکل طلبکاران حل شود، ادامه دهد.

علاوه بر ساعت هوشمند اپل، از محصولات این شرکت در بخش هایی از آیفون هم استفاده می شود. اپل برای شیشه رویی سنسور Touch ID و پوشش لنز دوربین آیفون ها از شیشه های سفایر ساخت این شرکت استفاده می کند. اکنون با انتشار این بیانیه از سوی شرکت GT Advanced Tech استفاده از شیشه سفایر درApple Watch هم در حاله ای از ابهام قرار گرفته است.

 

image

 

این مشکل آنقدر جدی است که ساعاتی پیش خبرهایی مبنی بر تاخیر در عرضه Apple Watch در فضای مجازی پیچید. اگر یادتان باشد قرار بود شیشه رویی آیفون 6 نیز از جنس سفایر باشد اما به دلیل مشکلات در تامین مواد مورد نیاز اپل مجبور شد قید سفایر را برای استفاده به عنوان شیشه رویی صفحه نمایش بزند و به سراغ شیشه Ion-X برود. 

البته مدیر عامل شرکت GT Advanced Tech با توجه به Business Plan شرکت خود، صرار دارد که این به این معنی نیست که درهای این شرکت برای همیشه بسته خواهد شد. این شرکت تا پایان 6 مهر 81 میلیون دلار سرمایه داشت.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۹
اپل با این همه ادعا دیگه طراحیش ته کشیده ایفون 6 رو نگاه کنید چقدر نسبت به 5اس زشت شده ولی سامسونگ تازه زده تو کار فلز اگه بخواد طراحیشو فلزی کنه که بقیه شرکتا باید خودشون برن کنار

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
عزیزم میگن 60 % سودش اومده پایین نگفته که داره ضرر میزنه فعلنم که اپل داره بزور ایفوناشو میفروشه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
با این که %60 از سود سامسونگ کم شده ولی از خیلی شرکتا سود بیشتری داشته

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
این کمپانی توسط اپل خریده و بدهکاری هایش پرداخت می شود و در نهایت ورشکستگی باب 11 یعنی کارخانه تعطیل نمی شود و به کار خود ادامه می دهد

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
60% نه عزیزم اشتباه نکن حتما ۶٪ بوده اگه اینطوری بود دیگه نمیگفتن کاهش سود میگفان بحران!!! سامسونگ چون تو همه زمینه ها هست هیچوقت ور شکست نمیشه خیالت راحت!!!