خانهاخبار
ایده خلاقانه اپلیکیشن Cycloramic برای آیفون ۶

ایده خلاقانه اپلیکیشن Cycloramic برای آیفون ۶

جی اس ام: اگر از کاربران آیفون 5 یا 5s باشید حتما اپلیکیشن Cycloramic را می شناسید. اپلیکیشنی که بر اساس یک ایده خلاقانه ساخته شد و با کمک ویبره و سطح صاف زیر گوشی می تواند عکس ها و ویدئوهای ۳۶۰ درجه ثبت کند. اما با معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس که دارای لبه های خمیده است به نظر می رسید دوران این اپلیکیشن به اتمام رسیده است. زیرا آیفون ۶ و ۶ پلاس سطح صافی در لبه های خود ندارد که بتواند روی آن بایستد. اما امروز ویدئویی از طرف توسعه دهنده این اپلیکیشن منتشر شد که کاربران خود را سورپرایز کرد.
۱۳۹۳/۷/۱۵

جی اس ام: اگر از کاربران آیفون 5 یا 5s باشید حتما اپلیکیشن Cycloramic را می شناسید. اپلیکیشنی که بر اساس یک ایده خلاقانه ساخته شد و با کمک ویبره و سطح صاف زیر گوشی می تواند عکس ها و ویدئوهای ۳۶۰ درجه ثبت کند. اما با معرفی آیفون ۶ و ۶ پلاس که دارای لبه های خمیده است به نظر می رسید دوران این اپلیکیشن به اتمام رسیده است. زیرا آیفون ۶ و ۶ پلاس سطح صافی در لبه های خود ندارند که بتوانند روی آن بایستند. اما امروز ویدئویی از طرف توسعه دهنده این اپلیکیشن منتشر شد که کاربران خود را سورپرایز کرد. در قسمتی از این ویدئو اشاره شده: «اپل به اندازه کافی سخاوتمند بود تا هر آن چیزی که شما به آن نیاز دارید درون جعبه قرار دهد»
بدون هیچ توضیح اضافه ای بهتر است نحوه عملکرد این اپلیکیشن را در ویدئوی زیر با هم ببینیم:

 

نحوه عملکرد اپلیکیشن Cycloramic روی آیفون ۶

 

بدین ترتیب Cycloramic یک نسخه مخصوص برای آیفون ۶ ارائه داده که در آن از متد ویبره متفاوتی نسبت به نسخه مربوط به آیفون 5 و 5s استفاده می کند. با این تغییر آیفون ۶ پس از قرار گرفتن روی شارژر خود و فعال کردن عکاسی در این اپلیکیشن با ویبره های منظم دور خود می چرخد و تصویر ۳۶۰ درجه ثبت می کند. Cycloramic با قیمت ۲ دلار در هر دو نسخه آیفون ۶ و آیفون های 5 و 5s عرضه شده که می توانید آن ها از لینک های زیر دریافت کنید.

لینک دانلود Cycloramic مخصوص آیفون 5 و 5s

لینک دانلود Cycloramic مخصوص آیفون ۶

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۳۰
خب دوربین جلو و عقب فرقی نداره نابغه! زاویه هر دوش یکیه! هرچی که دوربین عقب بگیره جلویی هم همونو میگیره! فکر کردن هم گاهی وقتا خوبه!

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۷
شما باش کار کردی میگی باس پایه داشته باشه ههه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
بابا دوربین جلوشه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
لازم به شارژر نیست یه چیز که فقط مثل پایه عمل کنه بسه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۶
اون پایه شارژ کلفت و سنگین و وبیره ضعیف سامسونگ نمیتونه این کارو بکنه