خانهاخبار
آیفون 6 محبوب ترین، iOS 8 زیر سایه iOS 7

آیفون 6 محبوب ترین، iOS 8 زیر سایه iOS 7

جی اس ام: مشکلات بوجود آمده توسط iOS 8.0.1 چقدر بدبود؟ احتمالا به اندازه مشکلاتی که در زمان انتشار iOS 5 وجود داشت. در آن زمان وقتی 800 مگابایت از حجم اینترنت خود را صرف دانلود کردن iOS 5 می کردید در هنگام نصب با Error 3200 مواجه می شدید و نمی توانستید دستگاه خود را به iOS 5 بروزرسانی کنید.
۱۳۹۳/۷/۱۴

جی اس ام: مشکلات بوجود آمده توسط iOS 8.0.1 چقدر بد بود؟ احتمالا به اندازه مشکلاتی که در زمان انتشار iOS 5 وجود داشت. در آن زمان وقتی 800 مگابایت از حجم اینترنت خود را صرف دانلود کردن iOS 5 می کردید در هنگام نصب با Error 3200 مواجه می شدید و نمی توانستید دستگاه خود را به iOS 5 بروزرسانی کنید. البته مدت کوتاهی بعد اپل با انتشار بروزرسانی جدید برای iTunes این مشکل را حل کرد اما همین مورد در آن زمان باعث نارضایتی بسیار زیاد کاربران و استقبال کم از این نسخه از iOS شد.

نسخه های 6 و 7 از سیستم عامل iOS در کمتر از یک هفته بر روی بیش از 50 درصد دستگاه های اپل نصب شدند که آمار فوق العاده ای بود. اما اینبار پس از 3 هفته از انتشار هشتمین نسخه از iOS، این سیستم عامل بر روی حدود 40 درصد دستگاه های اپل نصب شده اند. به نظر می رسد تراژدی iOS 5 دوباره و اینبار برای iOS 8 در حال رخ دادن است. البته نسخه 8.0.2 تا حدودی مشکلات دو نسخه قبلی iOS 8 را رفع کرد اما باز هم موجب شد تا مشتریان اپل درباره بروز کردن دستگاه خود به iOS 8 کمی مردد شوند و صبر کردن برای نسخه ای کامل تر را ترجیح دهند.

 

image

 

نتایج آماری محبوبیت آیفون های جدید هم قابل توجه است. آیفون 6 توانست در مدت تقریبا 4 روز 2 درصد آیفون های اپل را به خود اختصاص دهد که آمار فوق العاده ای برای این گوشی است. نسل قبلی آیفون 6 یعنی آیفون 5اس در مدت تقریبا 20 روز به چنین آماری رسید. اما در نقطه مقابل آیفون 6 پلاس قرار دارد که استقبال بسیار کمی از این دستگاه 5.5 اینچی شده است. آمار فروش این تلفن بسیار بزرگ شبیه به آیفون 5سی است که سال گذشته عرضه شد. البته مشکلات تامین آیفون 6 پلاس هم به این فروش کم کمک کرد.

 

image

 

البته تعداد آیفون های فروخته شده بیشتر از مقداری است که Fisku ارائه داده اما این آمار دید خوبی از میزان محبوبیت تازه ترین محصولات اپل به ما می دهد. همچنین طبق آخرین آماری که خود اپل ارائه داد 46 درصد مشتریان App Store با iOS 8 وارد این فروشگاه شده اند که  بیشتر بودن نرخ آماری اپل از دیگر شرکت ها مانند Fisku کاملا طبیعی است. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
حیف که پلاستیکیه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
جملتو بر عکس گفتی عزیزم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
یکبار تجربه هنگ بی امینتی بدافزار بدقلقی و....برای همیشه ماندن در اندروید کافیست

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
یک یا حداکثر دو آپدیت دیگه از iOS8 بیاد مشکلش کاملا برطرف میشه و همیچنین iPhone 6 مانند گوشی های قبلی اپل واقعا فوق العاده ست و همچین فروشی از این گوشی در دنیا به انتظار می رفت .

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
اپل دیگه باید بره تو قسمت بایگانی گوشی ها اپل دیگه تمام شد