خانهاخبار
اطلاعات تکمیلی درباره HTC Desire Eye

اطلاعات تکمیلی درباره HTC Desire Eye

جی اس ام: چندی پیش در خبرها داشتیم که شرکت تایوانی HTC در حال تدارک دیدن تلفن همراهی جدید با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه است که عکس های این تلفن همراه هم لو رفته بود.
۱۳۹۳/۷/۱۴

جی اس ام: چندی پیش در خبرها داشتیم که شرکت تایوانی HTC در حال تدارک دیدن تلفن همراهی جدید با دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی همراه با فلش دوگانه است که عکس های این تلفن همراه هم لو رفته بود. درنگاه اول وقتی به عکس های لو رفته نگاه می کردیم نبود امضای HTC در جلو یا همان اسپیکرهای استریو در بالا و پایین صفحه نمایش، کاملا مشهود بود. اما به تازگی حساب کاربری Upleaks@ در توییتر با انتشار عکسی دیگر محل دقیق قرارگیری بلندگوهای این تلفن هوشمند را نشان داده است. دراینجا هم همچون دیگر دستگاه های HTC  دو بلندگوی با کیفیت در جلوی گوشی قرار دارد و محل قرار گیری آن بین پنل صفحه نمایش و قسمت پلاستیکی رنگی در دو انتهای صفحه نمایش است. 

 

image

 

بدین ترتیب در این گوشی علاوه بر یک دوربین سلفی با کیفیت، بلندگوهای BoomSound هم همچنان وجود خواهد داشت و HTC صدای باکیفیت را فدای دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو نکرده است. مشخصات این تلفن هوشمند عبارت است از :

  • صفحه نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن 1080پی
  • پردازنده Snapdragon 801
  • 2 گیگابایت رم
  • دوربین 13 مگاپیکسلی در پشت و جلو همراه با دو فلاش LED
  • گواهینامه IPX7

به احتمال بسیار زیاد این گوشی ضدآب در کنفرانس HTC که پسفردا برگزار خواهد شد، معرفی می شود. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

شاهین

۱۳۹۵/۶/۲۸
سلام کسی این گوشی رو داره? ایا پشت گوشی زده m910x این موضوع منو نگران کرده ایا گوشی من اصلی ?البته روکارتنشم زده ساخت تایوان

علی

۱۳۹۴/۵/۲۹
آدم دلش میسوزه واسه شماها

علی

۱۳۹۴/۵/۲۹
این گوشی از نظر پردازنده هم بسیار قویه
اونایی که میگن این گوشی فقط واسه سفی خوبه هیچی از موبایل نمیدونن
یکی از امکانات ویژه سلفیه و ضد اب بودنش

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
من خودم طرفدار اپلم ولي اينجا اچ تي سي عالي كار كرد . به بهونه دوربين سلفي قوي (حتي در زير آب) گوشياشو زد آب كرد كه كسي حرف از تقليد نزنه خيلي اين سياستش جالب بود

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۵
ایول این واقعا گوشی عالی هستش