خانهاخبار
اچ تی سی Desire Eye و دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی

اچ تی سی Desire Eye و دوربین جلوی 13 مگاپیکسلی

- جی اس ام: بر اساس اخبار منتشر شده قرار است اچ تی سی نخستین گوشی دنیا با دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن سلفی های با کیفیت تر را 4 روز دیگر معرفی کند.
۱۳۹۳/۷/۱۲

: بر اساس اخبار منتشر شده قرار است اچ تی سی نخستین گوشی دنیا با دوربین 13 مگاپیکسلی در جلو برای گرفتن سلفی های با کیفیت تر را 4 روز دیگر معرفی کند. این گوشی که Desire Eye نام دارد مجهز به یک دوربین 13 مگاپیکسلی در بالای صفحه نمایش به همراه یک فلاش و یک دوربین 13 مگاپیکسلی دیگر به همراه فلاش در پشت گوشی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود. از دیگر امکانات Desire Eye می توان به پردازنده 4 هسته ای Snapdragon 801 به همراه 2 گیگابایت RAM اشاره کرد.

صفحه نمایش این گوشی 5.2 اینچ و کیفیت 1080p است. قرار است گوشی جدید اچ تی سی گواهینامه IPX7 را داشته باشد تا بتوان در زیر آب نیز عکس برداری کرد.

این یکی از مهم ترین اتفاقات دنیای موبایل و شبکه های اجتماعی است و اچ تی سی می تواند با ارائه مناسب این گوشی، دل عاشقان سلفی را به دست بیاورد.

 

image
.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (82 نظر)

amir

۱۳۹۴/۱۰/۲۰
من تازه میخوام بخرم دوستام میگن a5بگیر به نظرتون کدومو بگیرم

n

۱۳۹۴/۱۰/۹
سلام خواستم قیمتوشو بدونم

shamim

۱۳۹۴/۳/۲۳
با سلام گوشی اچ تی سی عالیه و من دو سالی هس دارم بسیار عالی یود دوربین جلوشم برای عکس خیلی پرفکته لایک

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۵
خیلی دیزاینش قشنگه،فقط باطریش و ادرنو330 رو کمه.htc 1دونس الان سنسxl دارم 3سال دارم اخ نگفته فقط 1 ماه پیش از طبقه 2 افتاد ،باطرش در اومد،جاش زدم ناباورانه دوباره کار کرد انگار نه انگار از 10متر اتفاع افتاده

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۴
تایوان