خانهاخبار
مشکلات عجیب بعد از دریافت iOS8؛ خدا استیو جابز را رحمت کند

مشکلات عجیب بعد از دریافت iOS8؛ خدا استیو جابز را رحمت کند

جی اس ام: همانطور که اطلاع دارید بروزرسانی iOS8 برای آیفون و آی‌پد از شب چهارشنبه ارائه شد، من نیز مانند تمام کسانی که دوست دارند جزو اولین نفرهایی باشند که این بروزرسانی را روی دستگاه اپلی خود داشته باشند در همان شب اقدام به دریافت iOS8 بر روی دیوایس‌های اپلی کردم. همه چیز در ابتدا خوب به نظر می‌آمد زیرا در همان شب از دستگاه‌ها استفاده زیادی نکردم، اما از روز بعد مشکلات شروع شدند.
۱۳۹۳/۶/۲۷

جی اس ام: همانطور که اطلاع دارید بروزرسانی iOS8 برای آیفون و آی‌پد از شب چهارشنبه ارائه شد، من نیز مانند تمام کسانی که دوست دارند جزو اولین نفرهایی باشند که این بروزرسانی را روی دستگاه اپلی خود داشته باشند در همان شب اقدام به دریافت iOS8 بر روی دیوایس‌های اپلی کردم. همه چیز در ابتدا خوب به نظر می‌آمد زیرا در همان شب از دستگاه‌ها استفاده زیادی نکردم، اما از روز بعد مشکلات شروع شدند.

 

در حدود 20 ساعت از بروزرسانی گذشته بود و در حال کار کردن با آی‌پد ایر و استفاده از وای فای آن بودم که ناگهان آی‌پد ایر به صورت کاملا ناگهانی ری استارت شد، این ری استارت شدن به این صورت اتفاق افتاد که ابتدا صفحه به مدت خیلی کوتاه آبی شد و سپس لوگوی اپل بر روی صفحه‌ای سفید نمایش داده شد و دوباره دستگاه بالا آمد، این مشکل را نادیده گرفتم و آن را اتفاقی دانستم، اما حدود 3 ساعت بعد که در حال انجام بازی Candy Crush بودم بار دیگر دستگاه ری استارت شد که اینبار بالا آمدن دستگاه در زمان کمتری انجام شد یعنی در مدت 24 ساعت دستگاه 2 بار ری استارت شد، پس این یک مشکل از سیستم عامل است، بعد از جستجو در اینترنت پی بردم که من تنها این مشکل را ندارم و کاربران زیادی در سراسر دنیا با این مشکل مواجه شده‌اند و در سایت اپل نیز مشکل خود را بیان کرده‌اند.

 

مشکل دیگر این است که در برخی مواقع کندی محسوسی در سرعت آی‌پد ایر و آیفون 5s مشاهده می‌کنم که این مشکل را نیز توسط کاربران دیگر در سایت اپل مطرح شده است.

 

image

 

اما شاید مشکل اصلی برای کسانی باشد که دستگاه‌های قدیمی تر دارند، زمانی که آی‌پد 2 را به نسخه iOS8 بروز کردم به شدت از این موضوع پشیمان شدم، دستگاه به گونه‌ای کند شده است که شاید بتوانم بگویم دستگاه کاملا بدون استفاده شده و باز هم همین مشکل توسط بسیاری از کاربران در سایت اپل ذکر شده است، پس اگر تا امروز نسخه iOS8 را برای آی‌پد 2 خود دریافت نکرده‌اید، کار بسیار عاقلانه‌ای انجام داده‌اید و توصیه می‌کنیم اینکار را انجام ندهید.

 

این‌ها به طور حتم گوشه‌ای از مشکلاتی بود که من به صورت شخصی به آن برخورد کردم، شما هم اگر در iOS8 در دستگاه‌های اپلی خود به مشکلاتی برخورد کرده‌اید در قسمت کامنت‌ها آن‌ها را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

 

شاید شما این نظر را داشته باشید که در بروزرسانی اینگونه مشکلات پیش خواهد آمد اما توجه کنید که اولا در مورد کمپانی‌ای مانند اپل صحبت می‌کنیم و از همه مهمتر اینکه در زمان مدیریت استیو جابز اینگونه مشکلات را در بروزرسانی‌ها مشاهده نمی‌کردیم و در طول یکسال که یک نسخه جدید ارائه می‌شد تنها 1 یا 2 بار شاهد بروزرسانی‌های جدید برای رفع باگ‌هایی جزیی بودیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (341 نظر)

مهمان

۱۳۹۳/۸/۳
سلام من گوشی 5s خودم رو آپدیت کردم برای ios 8 به خاطر تایمر دوربینش ولی گوشیم دچار مشکلاتی مانند کم شدن سرعت گوشی و پایین اومدن سرعت اینترنتش توسط وای فای که خیلی اعصابم رو خرد کرده خواستم بدونم چیکار باید کنم

مهمان

۱۳۹۳/۷/۲۴
پرسونال هات اسپات حذف شده تو Ios8چي جوري درست ميشه با تشكر

مهمان

۱۳۹۳/۷/۱۲
واقعا ابل ديكه شورشو دراورده همين نيم ساعت قبل از ارسال اين نظر ايبد ايرم يه دفه صفحش ابي شد و ري استارت شد تازه اي او اس ٨ هم سرعتش نصبت به ٧ خيلي بايين تره عكسبرداري اجراي نرم افزارا همه جيش بدتر شده تازه در كمال بروويي ميكن استيو جابزبا ارامش از دنيا رفت خداميدونه الان بيجاره بدنش تو قبر داره اتيش ميكيره از دست اينا واقعا حيفه نام تجاري ابلاينجوري لكه دار بشه

مهمان

۱۳۹۳/۷/۴
با عرض سلام لطفا اين مطلب من رو كامل بخونيد شايد تجربياتم خيلي به دردتون بخوره . خودم يك أپل دوست دو آتيشه هستم و به جرأت ميگم اپل واقعا در پروژه هاش فقط به درآمد اهميت ميده و مثل دوران جابز كيفيت اولويتش نيست . در دوران جابز هم مشكلاتي بود و بي ايراد نبود مثل آيفون ٤ كه وقتي قسمتي از پشت گوشي رو فشار ميدي آنتن ميره . از مشكل آمپر پايين باتري ٥اس كه روي ٥ هم بود و در ٥اس جريان بيشتري ميطلبيد به خاطر پردازنده ي قويتر و تاچ آيدي و ... و در پردازشهاي حساس با صفحه آبي مرگ روبرو ميشد تا مشكلات پايان ناپذير ٦ وو ٦ پلاس كه هنوز به يك ماه نكشيده غوغا ميكنه . و اخيرا هم شاهكار اي او اس ٨ كه باگهاش رو شخصا تجربه كردم عرض ميكنم خدمتتون . من اينها رو در آيپد اير تجربه كردم . از لحاظ باتري مشكلي نداره . كرش تمام برنامه هاي چت ، ساپورت نكردن كيبورها كه امروز در ٨.٠.٢ برطرف شد .خالي نشون دادن ايميلهاي حاوي موسيقي . مشكلات زياد در حركتهاي انگشت آيپد مثل خروج از برنامه ها با داخل كشيدن انگشتها.هنگ كردن برنامه ها هنگام ضاهر شدن نوتيفيكيشنها .ضاهر شدن صفحه آبي مرگ و ريستارت دستگاه كه متنفرم ازش و همين باعث شد ٥اس خودم رو بفروشم . مشكلات آپديت برنامه ها ار أپ استور كه بعد از آپ كردن باز هم علامت آپديت روي برنامه ميمونه و جالبش اينه دوباره ميشه آپديت كرد !!! ضعف در سرعت واي فاي .مشكلات رجوع آلبوم عكسها در داخل برنامه ها مثلا وقتي از داخل برنامه اينستاگرام آلبوم ايكس رو انتخاب ميكني محتويات دبليو هم داخل ايكس نشون ميده !!! مشكل كرش خيلي از برنامه ها كه واقعا كلافه كرد منو و بالاخره باعث شد ديروز به ٧.١.٢ دانگريد كنم . اميدوارم تجربياتم به دردتون بخوره

مهمان

۱۳۹۳/۷/۳
ham zaman b sharg vasl kon.chon namade kable bara ine k battery sefre